مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان لرستان:

بازدید کارشناسان ازدو روستای هدف گردشگری لرستان

۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۲:۳۰:۵۹
کد خبر: ۵۴۵۷۴۵
بازدید کارشناسان ازدو روستای هدف گردشگری لرستان
غلامرضا سلیمانی گفت:سازمان گردشگری طی مأموریتی دو روزه ، یک گروه کارشناسی رجهت بررسی ظرفیت‌ها و پایش این روستاها در حوزه اشتغال و زیرساخت‌های مرتبط به استان اعزام کرده است

به گزارش خبرگزاری برنا ازلرستان ؛ مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان لرستان  با اعلام این خبر گفت: یک گروه از کارشناسان متخصص سازمان به منظور بررسی وضعیت و شرایط روستاهای هدف گردشگری به استان لرستان اعزام شده اند .

غلامرضا سلیمانی اظهار داشت : در سال‌های گذشته، تعداد 1100 روستای هدف‌گردشگری در کشور شناسایی و برای اجرای این طرح 500 روستا از این تعداد انتخاب شدند که در هر سه حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری واجد شرایط تشخیص داده شدند .

وی افزود:در مرحله بعدی 73 روستا که ظرفیت‌های مناسبی در این سه حوزه دارند شناسایی و برای اجرای این طرح انتخاب شدند .

 سلیمانی گفت : در همین راستا دو روستای هدف گردشگری ولیعصر پلدختر و ونایی بروجرد از طرف سازمان به لحاظ موقعیت تاریخی، طبیعی و صنایع دستی، در استان تشخیص داده شده و این سازمان طی مأموریتی دو روزه ، یک گروه کارشناسی را جهت بررسی ظرفیت‌ها و پایش این روستاها در حوزه اشتغال و زیرساخت‌های مرتبط به استان اعزام کرده است .

وی در ادامه افزود : در بدو ورود جلسه ای با عنوان " طرح ضربتی تولید و اشتغال در 73 روستای هدف گردشگری منتخب کشور " در سالن جلسات اداره کل برگزار و طبق برنامه ریزی به عمل آمده مقرر گردید در این سفر دو روزه از دو روستای ولیعصر شهرستان پلدختر و ونایی شهرستان بروجرد بازدید شود. در این سفر معاونین و کارشناسان این سه حوزه از اداره کل میراث فرهنگی لرستان ، گروه اعزامی را همراهی می نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز