رایزنی گسترده جبهه پیروان برای وفاق و اتحاد اصولگرایان در انتخابات شورای شهر مشهد

۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۱:۴۵:۳۱
کد خبر: ۵۴۵۷۵۶
رایزنی گسترده جبهه پیروان برای وفاق و اتحاد اصولگرایان در انتخابات شورای شهر مشهد
نشست فوق العاده شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی با حضور نمایندگان بیش از ۱۵ حزب،جمعیت و تشکل دارای پروانه فعالیت از کمیسیون ماده ۱۰ قانون احزاب شامگاه شنبه ۲۶ ماه جاری در محل سالن جلسات این جبهه برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، در این نشست سید جلال فیاضی،رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی گزارشی از جلسات و رایزنی های گسترده انجام شده با طیف ها و گروه های مختلف اصولگرایی استان برای وفاق وهمگرایی در انتخابات شورای اسلامی شهر مشهد ارایه نمود.

بر اساس این گزارش دبیران کل و اعضای شورای مرکزی چند مجموعه بزرگ اصولگرایی استان، خواستار الحاق به جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی و عضویت رسمی در باسابقه ترین و خوشنام ترین تشکیلات سیاسی،اجتماعی خراسان بزرگ را دارند.

سیدجلال فیاضی در این باره افزود: در همین راستا به کمیته ساختار و تشکیلات جبهه پیروان خط امام و رهبری ماموریت داده شد تا با بررسی سوابق و مدارک تشکل های مذکور و انطباق آن با اساسنامه و آیین نامه های مصوب جبهه،نظر خود را به هیات رییسه جبهه پیروان منعکس تا پس از سیر مراحل اداری و قانونی این مهم محقق گردد.

در پی گزارش هیات رییسه جبهه، پیرامون تقاضای کانون رویش های انقلاب اسلامی به دبیر کلی آقای علی اصغر شمقدری مبنی بر عضویت رسمی در  جبهه پیروان خط امام و رهبری مطرح و با آرای اکثریت شورای مرکزی بعنوان عضو پذیرفته شد.

در ادامه این نشست، ابوالفضل انتظاری رییس کمیته سیاسی و انتخابات جبهه پیروان خط امام و رهبری استان با تاکید بر ضرورت وحدت و همگرایی بین همه نیروهای معتقد به مبانی نظام و انقلاب اسلامی بر ضرورت پرهیز جریان های سیاسی،اجتماعی و فرهنگی شهر مشهد از افراط و تفریط تاکید نمود و آن را منشا انحرافات و اختلافات ریز و درشت  ارزیابی کرد.

از دیگر مصوبات مهم این نشست،انتخاب مهندس سید محسن بنی هاشمی که از چهره های شاخص سیاسی استان می باشند،بعنوان رییس ستاد انتخابات جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی انتخاب بود.این ستاد مسئولیت برنامه ریزی و انجام تبلیغات هماهنگ لیست جبهه پیروان خط امام و رهبری در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشهد را بر عهده دارد.

ضرورت تدوین برنامه زمانبندی حضور نامزدهای منتخب کمیته انتخابات جبهه برای شورای اسلامی شهر مشهد، برای ارایه برنامه ها و دیدگاه های تخصصی خویش در جمع اعضای شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی از دیگر مسائل مطرح شده دراین این نشست بود که پیش بینی میشود این روند منجر به ارایه لیست نهایی و قطعی این جبهه در انتخابات شورای مشهد گردد.

گفتنی جبهه پیروان خط امام و رهبری  استان خراسان رضوی که ریاست آن سال پیش با سید جلال فیاضی است شامل؛احزاب،جمعیت ها و تشکل های ذیل میباشد.

1-  انجمن اسلامی مهندسین

2-  انجمن اسلامی فرهنگیان

3- حزب موتلفه اسلامی

4- جامعه اسلامی کارمندان

5- جامعه اسلامی کارگران

6- جمعیت دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی

7- جمعیت خدمتگزاران سازندگی

8- کانون تربیت اسلامی

9- حزب عدالت طلبان ایران اسلامی

10- جمعیت  اسلامی یاران خراسانی

11-کانون فارغ التحصیلان شبه قاره هند

12-کانون فارغ التحصیلان دانشگاهیان خراسان.

13-جمعیت اسلامی مهر خاور

14-کانون دانشگاهیان ایران اسلامی

15_جامعه انجمن های اسلامی اصناف خراسان

۱۶_کانون رویش های انقلاب اسلامی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز