استاندار ایلام:

عمل گرایی دولت در ارائه خدمات برای مردم شفاف است

۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۲:۵۸:۳۳
کد خبر: ۵۴۵۷۶۰
عمل گرایی دولت در ارائه خدمات برای مردم شفاف است
چشم تمام دنیا به رای و مشارکت حداکثری مردم ایران در انتخابات 29 اردیبهشت و تاثیرگذاری این حضور گسترده در ارتقای جایگاه کشورمان دوخته شده است.

به گزارش برنا- به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام: محمدرضا مروارید عصر یکشنبه در همایش روابط عمومی دستگاه های اجرایی این استان با بیان اینکه عملکرد شفاف چهار سال گذشته بهترین تبلیغ برای دولت یازدهم است , اظهار داشت : موفقیت در برجام، طرح تحول سلامت، کاهش تورم، کاهش نرخ بیکاری و رشد فعالیت های هسته ای تنها بخشی از اقدام های دولت تدبیر و امید است.
وی با اشاره به انتخابات پیش رو یادآور شد: چشم تمام دنیا به رای و مشارکت حداکثری مردم ایران در انتخابات 29 اردیبهشت و تاثیرگذاری این حضور گسترده در ارتقای جایگاه کشورمان دوخته شده است.
وی با بیان اینکه مسئولان امانت دار رای مردم هستند، اظهار کرد: همه باید برای افزایش مشارکت و حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای تلاش کنیم.
مروارید در مورد اعتبارات این استان در دولت یازدهم افزود: عمده این اعتبارات به طرح ها و پروژه های کلان حوزه عمرانی، کشاورزی، راه، بهداشت و گاز رسانی تخصیص یافته است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام هم در این همایش گفت: باید با حضور حداکثری مردم، احزاب، جناح ها و گروه ها در حماسه 29 اردیبهشت انتخابات این روز را به یک جشن ملی تبدیل و چشم جهانیان را خیره کنیم.
حسن کلانتری تاکید کرد: برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا یک موضوع حساس در سطح کلان و ملی با میزان تاثیرگذاری عمیق داخلی و خارجی است.
وی یادآور شد: خروجی انتخابات باید انتخاب افرادی اصلح و شایسته و آگاه به خواسته های جامعه و مردم باشد.
کلانتری با بیان اینکه شرکت در انتخابات حق و وظیفه همگانی است، اضافه کرد: حضور مردم و جناح ها حرکتی به سمت اقتدار نظام و انقلاب است و ارزش و هویتی والا به این نظام می بخشد بنابراین همه سلایق، تفکرها و احزاب در کنار اقشار جامعه باید در صحنه رقابت و تبلیغات حضور داشته باشند.
وی به مساله امنیت و اصل بی طرف مجریان در انتخابات نیز اشاره کرد و گفت: باید از آرای مردم صیانت کرد ضمن اینکه برگزاری هر گونه اجتماعات، سخنرانی و همایش های تبلیغاتی باید بدون جهت گیری، تخریب رقبا، بی طرفانه و در فضای عادلانه باشد.
کلانتری اضافه کرد: دشمنان لحظه به لحظه انتخابات ایران را با هدف ایجاد نا امیدی در مردم پیگیری می کنند لذا مردم و احزاب گوناگون با حضور گسترده و پرشور خود در روز جمعه 29 اردیبهشت تیر خلاص را بر پیکر دشمنان بزنند.
وی در ادامه به کاندیداها و حامیان آنها نیز توصیه کرد: پیش از فرا رسیدن زمان رسمی تبلیغات، حق هیچ گونه تبلیغی ندارند و هنگام تبلیغات رسمی نیز باید از حدود قانون عدول نکنند.
رئیس ستاد انتخابات استان ایلام از رسانه ها و روابط عمومی ها هم خواست از حمایت جانبدارانه کاندیداها یا جریانی خاص خودداری کرده و در جهت افزایش مشارکت مردم و حضور حداکثری در انتخابات حرکت کنند.
این همایش با حضور مسئولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان و نمایندگان رسانه های گروهی برگزار شد و در پایان از تعدادی از خبرنگاران رسانه ها و مسئولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان با اهدای لوح و هدایایی، تجلیل به عمل آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز