مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین:

بهبود کیفیت زندگی شهری نیازمند تلاش همگانی است

۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۳:۴۰:۴۴
کد خبر: ۵۴۵۷۹۰
بهبود کیفیت زندگی شهری نیازمند تلاش همگانی است
مدیرکل راه و شهرسازی قزوین گفت: تحقق سیاست بهبود کیفیت زندگی شهری نیازمند تلاش همگانی در این زمینه است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، مسعود حق لطفی مدیرکل راه و شهرسازی قزوین در جلسه شواری مدیران که با حضور مدیران و روسای ادارات ستادی و تابعه در محل سالن آمفی تئاتر ساختمان پونک این اداره کل برگزار شد، اظهار کرد: اصلی ترین سیاست وزارت راه و شهرسازی بهبود شاخص های کیفیت زندگی شهری است که بی گمان بدون همکاری و هماهنگی همه دستگاه ها، سازمان ها و از همه مهمتر مشارکت مردم اجرایی نخواهد شد.

حق لطفی بیان کرد: در مرحله اول باید همدلی، همکاری و هماهنگی را از درون سازمان خود آغاز کرده و پس از آن در پی ایجاد روابط و تعامل سازنده با سایرین باشیم.

وی افزود: هیچ حوزه و ارگانی به تنهایی نمی تواند برنامه ها و سیاست های خود را اجرایی کند، توجه به این موضوع برای راه و شهرسازی که دستگاهی گسترده با شرح وظایفی وسیع نیز می باشد، بسیار مهم تر است.

حق لطفی خاطرنشان کرد: باید نگاه ما از پروژه محوری به سوی برنامه و اندیشه محوری تغییر کند تا در تحقق اهداف سازمانی موفق تر عمل کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی قزوین با اشاره به شرایط اعتباری موجود در کشور گفت: در حال حاضر امکان آزمون و خطا وجود نداشته و ما باید پیش از انجام هر تصمیمی جوانب و عواقب آن را مورد بررسی قرار دهیم.

وی یادآور شد: تا ندانیم که امروز کجا ایستاده و چه کمبودهایی داریم، بی گمان در آینده هم نمی دانیم به کجا باید برویم.

حق لطفی با اشاره به نقطه نظرات، دیدگاه ها و درخواست های طرح شده از سوی روسای ادارات عنوان کرد: بی گمان از یک مدیر به تنهایی کاری ساخته نبوده و توقع من از شما به عنوان افراد با تخصص و با تجربه اینست که علاوه بر طرح کمبودها و مشکلات، پیشنهادها و راهکارهای خود را نیز ارایه داده و برای رفعشان نیز پیشگام باشید.

وی تاکید کرد: با توجه به سیاست های ابلاغی از سوی مقام عالی وزارت راه و شهرسازی، ادارات کل به عنوان یک مرجع برنامه ریزی و سیاست گزاری در حوزه های مختلف باید با همراهی و همفکری اندیشمندان و صاحب نظران استان مشکلات موجود را شناسایی کرده و با برنامه ریزی دقیق و حساب شده در صدد رفع آنها برآید.

در این جلسه مدیران اداره کل راه و شهرسازی رئوس برنامه های خود را برای سال جاری اعلام نموده و همچنین روسای ادارات ستادی و تابعه راه و شهرسازی نیز نقطه نظرات و دیدگاه های خود را درخصوص مسایل درون و برون سازمانی بیان کردند.

راه و شهرسازی2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز