مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین:

۲۰۰میلیارد ریال در شهرکهای صنعتی قزوین سرمایه گذاری شده است

۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۳:۴۳:۴۴
کد خبر: ۵۴۵۷۹۲
۲۰۰میلیارد ریال در شهرکهای صنعتی قزوین سرمایه گذاری شده است
حمیدرضا خانپور گفت: برای شهرک سازی و ساخت پروژه های زیربنایی، عمرانی، تملک زمین و... در شهرکها و نواحی صنعتی استان قزوین در سال گذشته بیش از 200میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین در جریان بازدید از پروژه های زیربنایی شهرک صنعتی لیا اعلام کرد: بیش از 37پروژه عمرانی- زیربنایی شامل خط انتقال آب، شبکه گازرسانی، تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی کاسپین، زیر سازی و آسفالت بلوار و خیابان های تعدادی از شهرکها، احداث پست برق، احداث شبکه توزیع آب، ایستگاه آتش نشانی و... در قالب عملیات شهرکسازی و عمرانی با 200میلیارد ریال سرمایه گذاری در شهرکهای صنعتی قزوین به انجام رسیده است.

وی افزود: اجرای زیرساخت های لازم در شهرکها و نواحی صنعتی استان یکی از رسالت های سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران است و بر اساس نیاز و برنامه های عملیاتی مصوب شهرکها و نواحی صنعتی، پروژه های عمرانی برنامه ریزی و اجرا می شود.

خانپور با اشاره به سرمایه گذاری در سالجاری گفت: تا پایان سال 250میلیارد ریال در برنامه کاری این شرکت جهت اجرا و تکمیل 40پروژه عمرانی شامل شبکه گازرسانی توسعه لیا، تصفیه خانه فاضلاب شهرکهای صنعتی خرمدشت و آراسنج، زیرسازی و آسفالت بلوار و خیابان ها، اجرای شبکه آب و برق شهرک صنعتی قزوین (کوهین) هزینه خواهد شد.

در استان قزوین 15شهرک  و ناحیه صنعتی دولتی و 4شهرک صنعتی خصوصی فعالیت می کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز