مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اراک خبر داد:

آماده سازی ۶۰ مکان در اراک برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی

۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۴:۲۰:۳۰
کد خبر: ۵۴۵۸۳۶
آماده سازی ۶۰ مکان در اراک برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اراک گفت: در کلانشهر اراک برای فعالیت های تبلیغاتی نامزدهای دوازدهمین دوره ر یاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر ۶۰ عدد تابلو اعلانات در فضاهای مناسب شهری نصب شده است

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ فاطمه عسگری مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اراک گفت: با توجه به نزدیک شدن انتخابات شوراها و ریاست جمهوری و نیاز کاندیداها به فضاهای مناسب جهت تبلیغات، واحد فنی و هنری سازمان زیباسازی با همکاری واحد اجراییات سازمان تاکنون ۶۰ عدد تابلو اعلانات در فضاهای مناسب شهری نصب کرده است.

عسگری اظهار کرد: این تابلوها به منظور حفظ سیمای شهری و جلوگیری از آلودگی های بصری و نظم بخشی به فعالیت های انتخاباتی، نسبت به آماده سازی این مکان ها اقدام کرده است.

وی ادامه داد: از نامزدها می خواهیم تا با استفاده از فضاهای آماده شده و عدم نصب پوستر در سایر مکان ها، شهرداری اراک و شهر خود را در برخورداری از فضایی زیبا و با شور انتخاباتی یاری دهند.

براساس قانون، داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر می توانند از ۲۱ تا ۲۷ اردیبهشت ماه به مدت هفت روز به تبلیغ برنامه ها و اهداف خود بپردازند.

انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نیز انتخابات میان دوره ای دوره دهم مجلس شورای اسلامی به طور همزمان ۲۹ اردیبهشت ماه سال جاری در کشور برگزار می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز