امسال؛ ۲۰۰تن آسفالت‌ در مسیرها و محلات شهر ارومیه توزیع می شود

۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۶:۰۵:۰۰
کد خبر: ۵۴۵۹۸۲
امسال؛ ۲۰۰تن آسفالت‌ در مسیرها و محلات شهر ارومیه توزیع می شود
معاون فنی و عمرانی شهردار ارومیه از توزیع 200تن آسفالت‌ در مسیرها و محلات مختلف شهر ارومیه در سال جاری خبر داد.

رضا جوان کیا، معاون فنی و عمرانی شهردار ارومیه با آشاره به آغاز آسفالت‌ ریزی و لکه گیری معابر در سطح شهر ارومیه بعد از اتمام بارش‌های برف از اسفند سال گذشته، اظهار کرد: در حال حاضر عملیات اجرایی آسفالت و لگه گیری معابر ادامه دارد  و از سه ماهه دوم سال جاری نیز آسفالت معابر خاکی  نقاط مختلف  شهر آغاز می شود.

وی با اشاره به میزان اعتبارلازم برای آسفالت مسیرها و محلات سطح شهر ارومیه در سال جاری،  بیان کرد: 40 میلیارد تومان اعتبار برای توزیع 200 تن آسفالت در سطح مناطق 5 گانه شهرداری ارومیه نیاز است .

جوان کیا با بیان اینکه آسفالت یکی از مطالبات اصلی شهروندان است بر ضرورت اجرای نهضت آسفالت ریزی اساسی با لحاظ شرایط آب هوا و بارندگی در ارومیه  تاکید کرد.

وی هدف از بهسازی آسفالت معابر شهری را تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه و عابرین، رسیدن به استانداردهای مطلوب شهری و نیز افزایش رضایت مندی مردم دانست و گفت:  در برنامه ریزی جهت تخصیص آسفالت به هریک از معابر و محلات، جمیع شرایط از قبیل وضعیت قبلی روکش آسفالت و همچنین نوع و میزان تردد مورد بررسی قرار می گیرد و نسبت به شرایط اقدامات لازم صورت می گیرد.

معاون فنی و عمرانی شهردار ارومیه  افزود:  نظارت و رسیدگی به وضعیت آسفالت  از ماموریت‌های دایمی معاونت فنی و عمرانی است.

 

نظر شما