پیام استاندار آذربایجان غربی به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی

۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۶:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۴۵۹۸۶
پیام استاندار آذربایجان غربی به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی
استاندار آذربایجان غربی به مناسبت 29 فروردین ماه با صدور پیامی ضمن پاسداشت از مقام و ایثارگری های دلیرمردان ارتش این روز را به همه ارتشیان جان بر کف تبریک گفت .

به گزارش برنا آذربایجان غربی، در پیام استاندار آذربایجان غربی آمده است :

بسمه تعالی

پیام استاندار آذربایجان غربی به مناسبت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی

29 فروردین ماه، تداعی گر‌ حریت و آزادمردی فرزندان ارتشی امت غیور ایران اسلامی و یادآور ذکاوت و نیز عنایت ویژه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به مجاهدان دلیر وهمیشه سرافرازی است که زیر پرچم ولایت و در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران لحظه‌ای نیاسودند و برای اهتزاز گوهر ایمان، عزت و شرافت بر تارک زخم دیده این مرز و بوم، جان در کف اخلاص نهادند. این روز تاریخی، روز “بزرگداشت حماسه‌آفرینی‌های ارتش غیرتمند جمهوری اسلامی” است که نقش بسیار موثری در جنگ تحمیلی ایفا کرد و توان خود برای حراست از کشور را در عملیات‌های مختلف به نمایش گذاشت. کارنامه ارتش جمهوری اسلامی ایران در سایه ایثار و از خودگذشتگی و فداکاری‌های آحاد نیروهای آن به خصوص در دوران هشت سال دفاع مقدس درخشان، افتخارآمیز و غرور برانگیز است.

اینجانب 29 فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را که پاسداشتی از مقام و ایثارگری دلیر مردان ارتش می باشد تبریک عرض نموده و سربلندی و سرافرازی ایران اسلامی را در پرتو رشادتهای ارتشیان جان بر کف از خداوند سبحان خواستارم.

 

نظر شما