قائم مقام سازمان همیاری شهرداری های استان؛

توسعه همکاری های تجاری و بازرگانی ایالت پنجاب پاکستان و خراسان رضوی

۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۱:۰۶:۰۹
کد خبر: ۵۴۶۳۰۱
توسعه همکاری های تجاری و بازرگانی ایالت پنجاب پاکستان و خراسان رضوی
قائم مقام سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی از مذاکرات اولیه در خصوص توسعه همکاری های تجاری و بازرگانی با ایالت پنجاب پاکستان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، اسماعیل نورمحمدی با اشاره سفرش به پاکستان که به منظور بازدید و بررسی وضعیت کاری کشتارگاه صنعتی لاهور انجام شد، عنوان کرد: در این سفر دیدارهایی با سرکنسول ایران در پاکستان، وزیر کشاورزی ایالت پنجاب، تعدادی از فعالان بخش خصوصی این منطقه و مدیران کشتارگاه برگزار شد.

وی افزود: در این دیدارها مذاکرات خوبی در خصوص همکاری های تجاری، بازرگانی و به ویژه در حوزه مباحث مربوط به تولید گوشت و محصولات پروتئینی  با مسوولان پاکستانی انجام شد.

قائم مقام سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی با اشاره به اشتراکات دینی،  فرهنگی و اجتماعی دو ملت به ویژه در منطقه پنجاب، ادامه داد: با توجه به توانمندی ها و ظرفیتهای بالای استان خراسان رضوی و این ایالت در حوزه های مختلف می توانیم همکاری های بیشتری را آینده شاهد باشیم.

وی با اشاره به تجربه موفق سازمان همیاری در احداث کشتارگاه صنعتی لاهور، خاطر نشان کرد: با استقبال مسوولان ایالت پنجاب برای تعامل بیشتر با خراسان رضوی و شرایط مستعد این منطقه، می توانیم درقالب تفاهم نامه ها و طرح های مشترک، همکاری های اقتصادی خوبی را برنامه ریزی و تدوین کنیم.

گفتنی است کشتارگاه صنعتی لاهور توسط متخصصین فنی موسسه صنعتی گوشت مشهد وابسته به سازمان همیاری با ظرفیت اسمی روزانه ذبح 4000 راس گوسفند و ذبح 1000 راس گاو در پنجاب، پرجمعیت ترین ایالت پاکستان، ایجاد شده و درحال بهره برداری است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز