هفته سوم دور برگشت لیگ برتر بسکتبال:

تیم بسکتبال نیروی زمینی تهران مقابل شهرداری اراک زمین گیر شد

۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۳:۴۸:۱۴
کد خبر: ۵۴۶۳۵۸
تیم بسکتبال نیروی زمینی تهران مقابل شهرداری اراک زمین گیر شد
هفته سوم دور برگشت لیگ برتر بسکتبال کشور، با پیروزی تیم شهرداری اراک مقابل تیم نیروی زمینی تهران با نتیجه ۸۰ بر ۵۲ در اراک پایان یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا مرکزی؛  در هفته سوم دور برگشت مرحله دوم مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور، شهرداری اراک عصر دوشنبه میزبان نیروی زمینی تهران بود که یک دیدار دیدنی و حساس رقم زده شد.

براساس این گزارش تیم شهرداری اراک با انجام ۲۴ بازی، ۱۴ برد و ۳۸ امتیاز در جایگاه دوم جدول گروه زوج قرار دارد و نیروی زمینی با ۲۳ بازی، ۷ برد و کسب ۳۰ امتیاز در جایگاه چهارم قرار دارد.

تیم بسکتبال شهرداری اراک که با مشکلات مالی فراوان سرگردان است در این بازی خوب ظاهر شد و به گفته محمد کسایی پور، سرمربی تیم بسکتبال شهرداری اراک، بازیکنان این تیم بدون توجه به مشکلات در این فصل، بازی مطلوبی را به نمایش گذاشته اند.

طی این رقابت در کوارتر اول شهرداری اراک با نتیجه ۱۷ بر ۱۵ نیروی زمینی را شکست داد و در کوارتر دوم نیز نیروی زمینی ۳۵ بر ۲۸ مغلوب شد.

همچنین در کوارتر سوم و چهارم، اراک با نتیجه ۵۸ بر ۲۸ و ۸۰ بر ۵۲ برتری خود را به حریف نشان داد و پیروزی دیگری در پرونده بسکتبال شهرداری اراک ثبت شد.

گفتنی است محمددوست به عنوان سر داور و همچنین محمد رجبی و محمدرضا صالحیان داوری این مسابقه را بر عهده داشتند و محمود حاج اسماعیلی نیز به عنوان ناظر فدراسیون بسکتبال بر این مسابقه نظارت داشت

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز