فرماندار محلات در جلسه نمایشگاه گل محلات:

نمایشگاه گل و گیاه محلات یکی از رویدادهای مهم کشوری محسوب می‌شود

۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۳:۵۲:۰۴
کد خبر: ۵۴۶۳۶۴
نمایشگاه گل و گیاه محلات یکی از رویدادهای مهم کشوری محسوب می‌شود
فرماندار شهرستان محلات گفت: نمایشگاه گل و گیاه محلات یکی از رویدادهای مهم کشوری است که مسئولان باید برای کمک به برگزاری هرچه باشکوه‌تر آن همکاری لازم را با مجریان نمایشگاه به عمل‌آورند.

به گزارش خبرگزاری برنا مرکزی ؛ علی زینی وند در جلسه پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه محلات با تقدیر از عوامل اجرایی برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: نمایشگاه گل و گیاه محلات یکی از رویدادهای مهم کشوری است که مسئولان باید برای کمک به برگزاری هرچه باشکوه‌تر آن همکاری لازم را با مجریان نمایشگاه به عمل‌آورند که خوشبختانه ادارات شهرستان با درک این موضوع همکاری مناسبی با عوامل اجرایی نمایشگاه گل داشته‌اند.

وی در ادامه تصریح کرد: هم‌اکنون برخی از مشکلات جزئی در آستانه برگزاری نمایشگاه گل و گیاه وجود دارد که رفع آن‌ها نیازمند کمک تمامی مسئولان ذی‌ربط شهرستان است تا پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه محلات باکیفیتی بهتر از سال‌های گذشته برگزار شود.

فرماندار شهرستان محلات افزود: ساماندهی وضعیت بلوار دهکده گل، نظارت ویژه اصناف بر صنوف مختلف شهرستان در ایام برگزاری نمایشگاه، اعمال تمهیدات ترافیکی لازم توسط نیروی انتظامی برای سهولت در رفت‌وآمد شهروندان به نمایشگاه گل محلات و همکاری تمامی ارگان‌های شهرستان محلات برای اسکان میهمانان ویژه نمایشگاه ازجمله اقدامات مهمی است که باید به آن‌ها توجه ویژه‌ای کرد.

لازم به ذکر است که پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه شهرستان محلات از تاریخ 5 لغایت 8 اردیبهشت‌ماه سال جاری در محل پایانه صادراتی گل و گیاه محلات و با رویکرد حمایت از تولید بومی و حفاظت از محیط‌زیست برگزار خواهد شد

 

 

نظر شما