"جهان آرا" خبرداد:

برگزاری هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی به مناسبت دهه کرامت

۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۴:۰۵:۳۷
کد خبر: ۵۴۶۳۸۲
برگزاری  هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی به مناسبت دهه کرامت
مدیر کل کتابخانه عمومی لرستان گفت: هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی به مناسبت دهه کرامت همزمان با سراسر کشور در این استان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ، علی جهان آراء در جمع خبرنگاران افزود: این جشنواره با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی، گسترش مطالعه کتاب های مرتبط با سیره ائمه معصومین (ع) به ویژه حضرت امام رضا(ع) و معرفی و گرامیداشت پدید آورندگان آثار مرتبط با فرهنگ رضوی برگزار خواهد شد.

به گفته وی کتاب ١٠ قصه از امام رضا(ع) ، تالیف مژگان شیخی ویژه کودکان ٥ تا ١١ سال ، کتاب ماه غریب من نوشته مجید ملامحمدی ویژه نوجوانان ١١ تا ١٧ سال و کتاب های زندگی به سبک خورشید، نوشته مهدی غلامعلی، مهارت های زندگی در سیره رضوی، نوشته محمدرضا شرفی، بانوی ملکوت ، نوشته آیت الله علی کرمی جهرمی و کتاب چلچراغ، نوشته جلیل عرفان منش ویژه جوانان و بزرگسالان منابع ارائه شده برای مسابقه جشنواره کتابخوانی رضوی است.

وی افزود: فایلpdf مربوط به این منابع از طریق پورتال نهاد کتابخانه های عمومی کشور به آدرس اینترنتی www.iranpl.ir و پایگاه اطلاع رسانی اداره کل کتابخانه های عمومی استان لرستان به آدرس اینترنتی www.lorestanpl.ir قابل دریافت است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان یادآور شد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند با مراجعه به کتابخانه های عمومی سطح استان به دریافت برگه مربوط به مسابقه و شرکت در مسابقه به صورت انفرادی یا خانوادگی اقدام کنند و پاسخنامه را پس از تکمیل به یکی از کتابخانه های عمومی سطح استان تحویل و یا به نشانی الکترونیکfarhangi@iranpl.ir ارسال نمایند.

وی افزود: در بخش کودک، کودکان می توانند علاوه بر شرکت در مسابقه کتاب خوانی به ارسال نقاشی از جذاب ترین بخش کتاب و همچنین ارسال فایل ویدئویی معرفی گزیده ای از کتاب نیز اقدام کنند و از طریق گوشی های موبایل والدین آن را به شناسه recive_ktabclip@ با هشتگ# کتابخوانی _رضوی ارسال کنند.

جهان آرا با اشاره به اینکه مهلت شرکت در مسابقه کتابخوانی رضوی تا تاریخ اول تیرماه سال جاری است گفت: در پایان به برگزیدگان جشنواره علاوه بر تندیس و لوح سپاس، جوایزی شامل ٣١٣ جایزه یک میلیون ریالی برای ٣١٣ نفر از برگزیدگان بخش انفرادی و هشت جایزه ویژه برای هشت خانواده اهداء می‌شود.

 

نظر شما