"آیت الله میرعمادی" در مراسم روز ارتش:

روز ارتش روز اقتدار دفاعی است/حضور مردم درصحنه انتخابات یکی از عوامل اقتدار دفاعی است

۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۴:۳۱:۱۷
کد خبر: ۵۴۶۴۱۸
روز ارتش روز اقتدار دفاعی است/حضور مردم درصحنه انتخابات یکی از عوامل اقتدار دفاعی است
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آبادگفت: ارتش ایران امروز ارتشی آزموده و کار پس داده است و امروز تجربه ۸ سال دفاع مقدس را دارد و از پشتوانه عمیق معرفتی و بصیرتی برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد امروز صبح در مراسم رزمایش نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران در لرستان با اشره به گرامیداشت 29 فروردین وروز ارتش گفت:  این روز تجلیل و فداکاری های نیروی زمینی ارتش ایران است.

آیت الله سید احمد میرعمادی با باین این مطلب افزود:این روز ،روز حمایت ارتش از جمهوری اسلامی و نمایش قدرت در برابر دشمنان وروز آمادگی و روز حضور  نیروهای مسلح در راستای حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشور است.

وی با بیان اینکه این روز با درایت بنیانگذار انقلاب به عنوان یک روز تاریخی ثبت شده است تصریح کرد:روز ارتش، روز اقتدار دفاعی است.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب استکبار جهانی توطئه‌های فراوانی برای از بین بردن انقلاب کرد اما اقتدار دفاعی کشور مانع شد خاطر نشان کرد: امنیت کامل کشور  نتیجه اقتدار دفاعی این مملکت است و آنچه باعث خنثی شدن تهدید دشمن می شود اقتدار ارتش است و امروز می بینیم که نیروی نظامی ایران قابل مقایسه با هیچ دوره ای نیست.

وی اضافه کرد: ارتش ایران امروز ارتشی آزموده و کار پس داده است و امروز تجربه ۸ سال دفاع مقدس را دارد و از پشتوانه عمیق معرفتی و بصیرتی برخوردار است.

آیت الله میرعمادی حضور مردم درصحنه انتخابات را یکی از عوامل اقتدار دفاعی برشمرد وگفت:مردم در انتخابات و با پای صندوق رای آمدن باشکوه و باعظمت قدرت خود را به رخ دنیا خواهند کشید.

وی با تاکید براینکه  امروز ایران به مرحله ای رسیده است که به عنوان کشوری قدرتمند و آزاد در جهان شناخته شده است یادآورشد:امروز نیازمند رئیس جمهور و مدیران انقلابی هستیم که در راستای اقتصادی و رفع بیکاری قدم بردارد .

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان  سال «اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید» گفت:رهنمودهای رهبری در این سال و نامگذاری امسال برای این است که امروز جنگ اقتصادی و تشدید تحریم های اقتصادی را شاهد هستیم .

آیت الله سید احمد میر عمادی درخاتمه تاکید کرد: انشالله که با یاری جوانان تمام مشکلات را یکی پس از دیگری پشت سر بگذاریم وبا حل مشکلات اقتصادی کشور کشوری سربلند و موفق داشته باشیم .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز