مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل:

زمین شهرک‌های صنعتی اردبیل برای راه‌اندازی واحدهای تولیدی واگذار می‌شود

۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۴:۴۴:۱۱
کد خبر: ۵۴۶۴۳۳
زمین شهرک‌های صنعتی اردبیل برای راه‌اندازی واحدهای تولیدی واگذار می‌شود
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل گفت: در راستای حمایت از بخش تولید و اشتغال زمین شهرکهای صنعتی در استان اردبیل به سرمایه‌گذاران برای راه‌اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی واگذار می‌شود.

به گزارش برنا،

علی نظری صبح امروز در نشست با فعالان صنعت چوب مستقر در شهرکهای صنعتی اردبیل اظهار کرد: در سال جدید که مزین به سال اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید بوده و توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شده توجه ویژه به مقوله اشتغال و تولید از اهم برنامه‌های این شرکت خواهد بود.

وی با اشاره به حمایتهای این شرکت از واحدهای صنعتی و تولیدی افزود: هدف اصلی شرکت شهرکهای صنعتی فقط واگذاری زمین به متقاضیان برای راه‌اندازی واحد صنعتی و تولیدی نیست  بلکه  حمایت همه جانبه از واحدها اعم از  بررسی مشکلات در زمینه تامین مواد اولیه, بازاریابی, فروش, ساخت و ساز و آموزش است.

نظری تصریح کرد: واحدهای صنعتی و تولیدی به عنوان یک بنگاه اقتصادی است که در بنگاه اقتصادی هدف سود است و در صورت حمایت از واحدهای صنعتی و رسیدن به نتیجه سوددهی به یقین این امر اشتغال به همراه خواهد داشت.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل بیان کرد: ما در سال جدید تلاش خواهیم کرد تا شهرکها و نواحی صنعتی رونق  گرفته و چرخه اقتصادی واحدهای صنعتی و تولیدی به حرکت درآید و رویکرد حمایتی برای رونق واحدها اعمال خواهیم کرد.

وی از برگزاری جلسات با تمامی واحدهای صنعتی و تولیدی در سال جدید خبر داد و افزود: براساس رویکرد جدید شرکت با برگزاری این جلسات و جمع بندی مشکلات واحدهای صنعتی و طرح در جلسات استانداری حمایت از بحث تولید و اشتغال را پیگیری خواهیم کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز