صبح امروز صورت گرفت:

اعزام اولین کاروان زیارتی ۱۲۰ نفره عتبات عالیات پرسنل شهرداری مشهد

۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۳:۵۵:۱۰
کد خبر: ۵۴۶۴۴۱
اعزام اولین کاروان زیارتی ۱۲۰ نفره عتبات عالیات پرسنل شهرداری مشهد
صبح امروز اولین کاروان زیارتی عتبات عالیات شهرداری مشهد با حضور 120 نفر از پرسنل اعزام شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، حجت‌الاسلام حسنعلی اخلاقی امیری در مراسم بدرقه اولین کاروان زیارتی عتبات عالیات شهرداری که در بوستان زائر پذیر غدیر برگزار شد، اظهار داشت: خدا را شاکریم که توفیق زیارت پر برکت عتبات عالیات را به پرسنل خدوم شهرداری مشهد نصیب کرد.

وی افزود: در طول سال جاری حدود 5 هزار نفر از پرسنل بخش‌های مختلف شهرداری مشهد مقدس به عتبات عالیات اعزام می‌شوند که شروع این حرکت با اعزام 120 نفر در قالب اولین کار از امروز آغاز می‌شود.

آذری خاطرنشان ساخت: اقتران حرکت این کاروان با ماه رجب مبارک خواهد بود که امیدوارم این حرکت مبارک نیز در آینده نیز ادامه یافته و بتوانیم در گام بعدی اعزام خانوادگی پرسنل شهرداری به این سفر زیارتی را داشته باشیم.

وی ادامه داد: سفر زیارتی عتبات عالیات در ماه مبارک رجب یک فرصت بی‌نظیر است و با یک دقیقه این سفر می‌شود دنیا و آخرتتان را تضمین کنید.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد مقدس بیان داشت: سفر نجف و کربلا سختی‌های خاص خود را دارد مخصوصا چون شما به عنوان اولین کاروان زیارتی عتبات عالیات پرسنل شهرداری، خط شکن هستید اگر با کاستی مواجه شدید من به عنوان نماینده شورا ی اسلامی شهر عذرخواهی می‌کنم.

اخلاقی امیری اذعان داشت: از وجود روحانیت در این سفر استفاده کنید، نظم داشته باشید و از فرصت لحظه به لحظه سفر استفاده کنید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز