مدیرکل استاندارد استان اردبیل :

تجهیزات غیراستاندارد شهربازیهای اردبیل پلمب شد

۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۵:۱۱:۴۴
کد خبر: ۵۴۶۴۶۰
تجهیزات غیراستاندارد شهربازیهای اردبیل پلمب شد
مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت: بازرسیهای انجام شده از تجهیزات شهرهای بازی، تجهیزات غیراستاندارد این مکانها پلمب شد.

به گزارش برنا،

هاشم علایی پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی استانداردسازی تجهیزات شهربازیهای اردبیل اظهار کرد: در پی بازرسیهای انجام شده از تجهیزات شهرهای بازی شهرستان اردبیل و در راستای اهمیت استانداردسازی تجهیزات این شهربازیها، 7 دستگاه نصب شده در این اماکن به دلیل عدم اخذ تاییدیه استاندارد با همکاری شهرداری اردبیل، پلمب و تا زمان دریافت مجوزهای قانونی استاندارد، اجازه فعالیت نخواهند داشت.

مدیرکل استاندارد استان اردبیل با اشاره به استاندارد اجباری دستگاه ها و تجهیزات بازی مستقر در شهرهای بازی و شروع فصل  بهره‌برداری از  این تجهیزات گفت: اداره کل استاندارد در راستای وظایف نظارتی و کنترلی و به منظور حفظ حقوق شهروندان و با هدف جلوگیری از بروز حوادث احتمالی از ادامه استفاده از وسیله‌های بازی غیراستاندارد جلوگیری کرده است.

علایی با بیان اینکه تمامی شهربازی‌های استان، در طول سال و در برنامه زمان‌بندی شده توسط شرکت‌های بازرسی تایید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد کشور مورد بازرسی و بازدید فنی و ایمنی قرار می‌گیرند، افزود: انتظار می‌رود شهرداریهای استان به منظور حفظ ایمنی و سلامت شهروندان از فعالیت تجهیزات شهرهای بازی و زمین های بازی که نسبت به دریافت گواهی ایمنی اقدام ننموده اند جلوگیری بعمل آورد.

وی تصریح کرد: از همشهریان عزیز تقاضا می‌شود به هنگام استفاده از دستگاهها و تجهیزات بازی مستقر در شهرهای بازی از داشتن گواهی بازرسی و بهره‌برداری تجهیزات و دستگاههای بازی اطمینان حاصل کنند و بدون گواهیهای بازرسی به هیچ عنوان از این تجهیزات استفاده نکنند.

مدیرکل استاندارد استان اردبیل بیان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت عدم ارائه گواهی بازرسی و بهره‌برداری توسط اپراتورهای شهرهای بازی با شماره تلفن گویای 1517  یا شماره تلفنهای 8-33741156 تماس گرفته و مراتب را گزارش دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز