استاندار اصفهان اعلام کرد:

ارتش امروز همان شجره طیبه‌ای است که همواره مورد نظر امام (ره) بوده است

۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۰۹:۳۷:۲۸
کد خبر: ۵۴۶۶۷۹
ارتش امروز همان شجره طیبه‌ای است که همواره مورد نظر امام (ره) بوده است
دکتر رسول زرگرپور اظهارداشت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران یک ارتشی الهی و معنوی، مردمی و ولایت مدار و متدین است و در حقیقت همان شجره طیبه‌ای است که همواره مورد نظر امام بزرگوار و خلف برحقشان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بوده و هست.

به گزارش برنا از اصفهان، دکتر رسول زرگرپور در مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی در اصفهان ضمن ابراز خرسندی از اینکه برای چهارمین سال متوالی به مناسبت روز ارتش در جمع ارتشیان حضور دارد اظهارداشت: روز ارتش که به فرمان تاریخی امام راحل (ره) در سال ۵۹ مکلف به برگزاری رژه و نمایش اقتدار نظامی کشور گردید را به تمام رزمندگان دلیر و جان برکفان عزیز ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک می‌گویم و آرزوی صحت و سلامت برای همه ی رزمندگان و وحدت و یکپارچگی، امید و پیروزی را برای همه ی امت اسلامی ایران خواستارم.

استاندار اصفهان در ادامه اظهارداشت: ارتش جمهوری اسلامی با شروع پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل این نظام مقدس رشد و بالندگی خود را آغاز کرد که با ۸ سال دفاع مقدس قوام و دوام یافت و امروز با دستیابی به تجهیزات مدرن، آموزش های علمی و انگیزه و ایمان خدایی و فرماندهی عالی در اوج اقتدار خود قرار دارد و آماده‌تر از همیشه برای دفاع از کیان اسلام، نظام اسلامی ایران، ملت و مردم ولایتمدار و شهید پرور ایران اعلام آمادگی می‌کند.

زرگرپور با بیان اینکه امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران یک ارتشی الهی و معنوی، مردمی و ولایت مدار و متدین است، تصریح کرد: در حقیقت این ارتش همان شجره طیبه‌ای است که همواره مورد نظر امام بزرگوار و خلف برحقشان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بوده و هست.

رسول زرگرپور افزود: این ارتش نه در خدمت حفظ قدرت طاغوتی و و نه درخدمت قدرت طلبیهای شخصی است بلکه ارتشی است که برای برافراشته نگه داشتن پرچم استقلال کشور، پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و برای حفظ خاک مقدس این کشور و صیانت از آحاد مردم آماده شده است.

وی با بیان اینکه امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران طلایه‌دار استکبارستیزی در جهان است، اظهارداشت: امروز ایران اسلامی سردمدار محور مقاومت در منطقه پرآشوب خاورمیانه است.

استانداراصفهان ادامه داد: امروز مردم ایران حامی تمامی مستضعفان عدالتخواهان و بی پناهان جهان است و کاملا قابل درک است که کلیه ی مستکبران عالم و در راس آن ها امریکای جنایکار عهد شکن و اسرائیل کودک کش صهیونیسم و همه ی قدرتمندان قلدر با این نظام و کشور و مردم سرسازگاری نداشته و حداکثر توطئه ها، دشمنی ها و تحریم ها و اقدامات ایذائی را برای مقابله با آن طراحی و اجرا نمایند که اگر جز این باشد باید شک کرد و خوشبختانه به یاری امام زمان (عج) همه ی این تلاش ها نقش برآن شده است.

مدیر ارشد استان با اشاره به نامگذاری امروز به نام نیروی زمینی، اظهارداشت: نیروی زمینی ارتش بخش بسیار مهم و اثرگذار و ستون فقرات ارتش نیروی زمینی است.

رسول زرگرپور افزود: ممکن است که در جنگهای متعارف امروز دنیا توقع درگیری های زمینی کمتر باشد ولی نیروی زمینی باید همیشه آمادگی خود را حفظ کند و ارتقا یابد.

وی خاطر نشان کرد: آمادگی حقیقی یعنی ایمان، انگیزه، آموزش، سواد رزمی، تخصصهای لازم و استحکام شخصیتی، تجهیزات مدرن و کافی، فرماندهان مدیر و مدبر و جسور که خوشبختانه همه ی این ها در نیروی زمینی جمهوری اسلامی ایران جمع می باشد.

شکوه و عظمت حضور مردم در انتخابات باعث قوت و وحدت بیشتر ارتش غیور ایران اسلامی خواهد شد: زرگرپور به انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه اشاره کرد و افزود: در این روز شاهد رویداد بزرگ سیاسی، اجتماعی و مردمی کم نظیری خواهیم بود که انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا ودر اصفهان کرسی پنجم شهرسنان اصفهان در مجلس شورای اسلامی خواهد بود .

وی افزود: این انتخابات نیز همچون ده ها انتخابات قبلی در عمر پربرکت جمهوری اسلامی ایران با شکوه و ابهت چشمگیر، امنیت و آرامش مثال زدنی، سلامت بی نظیر و انشاالله وحدت بخش و انسجام بخش در کشور برگزار خواهد شد.

استانداراصفهان اضافه کرد: برگزاری انتخابات باشکوه باعث شادی و رضایت طرفداران این نظام و کوری چشم دشمنان این سرزمین خواهد شد و این مهم مگر با حضور ده ها میلیون مردم خداجوی کشور در این انتخابات تحقق نخواهد یافت.

رسول زرگرپور خاطر نشان کرد: شکوه و عظمت این حضور باعث قوت و وحدت بیشتر ارتش غیور ایران اسلامی خواهد شد و وعده ما نخستین ساعات ۲۹ اردیبهشت در پای صندوق‌های رأی برای به نمایش گذاشتن اوج مردم سالاری دینی جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز