گل محمدی در اولین جلسه شورای پژوهش سال۹۶:

امیدوارم برنامه محوری حاکم بر تصمیمات اداره کل شود

۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۲:۱۱:۱۸
کد خبر: ۵۴۶۷۹۶
امیدوارم برنامه محوری حاکم بر تصمیمات اداره کل شود
جلسه شورای پژوهش اداره کل ورزش و جوانان استان تهران با حضور فضلی رئیس مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی وزارت ورزش و جوانان و با دستور اولویت های طرح های پژوهشی ورزشی تهران تشکیل شد.
به گزارش خبر گزاری برنا ذر تهران، اولین جلسه شورای پژوهش اداره کل ورزش و جوانان استان تهران با حضور فضلی رئیس مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی وزارت ورزش و جوانان و با دستور اولویت های طرح های پژوهشی ورزشی تهران تشکیل شد.
گفتنی است،  در این جلسه که با حضور گل محمدی مدیرکل، معاونین اداره کل و اعضاء شورای پژوهش با محوریت تصویب اولویت های پژوهش سال96 برگزار شد، مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران گفت: پژوهش با رویکرد ترسیم آینده برای برنامه ریزی باید بتواند اهداف را محقق کند، به همین و اسطه باید عملکرد این شورا را بررسی کرد تا بتوان ارتباط بین پژوهش و کارآفرینی را به معنای واقعی تعریف نمود و به همین لحاظ است که بنگاه های دانش بیان تشکیل شده است.
 
گل محمدی با ابراز رضایت از تلاش های اعضاء شورای پژوهش گفت: امیدوارم برنامه محوری، حاکم بر تصمیمات اداره کل شود. ضرورت پایبندی به برنامه و کاهش فاصله علم و اجرا را می تو ان در این اداره کل به اجرا رساند و انتظار دارم اعضاء شورا ، در رویکرد و اقعی این شورا ، اهتمام داشته باشند.
در ادامه،  رئیس مرکز مطالاعات و پژوهش های راهبردی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری گفت: موضوع کاهش محتوای درسی و پویش و پژوهش سرلوحه کار در این مرکز قرار دارد و تلاش کردیم تا با تقویت ادارات کل و همراهی برنامه های شورای پژوهش در رویکرد واقعی اهداف شوراهای پژوهش در استان ها نتیجه مثبتی را حاصل نمائیم.
محمدرضا فضلی از تلاش های اداره کل ورزش و جوانان استان تهران تقدیر کرد و گفت: با ارزیابی های صورت گرفته، عملکرد شورای پژوهش تهران شایسته تقدیر است و می تواند به عنوان یک الگو برای کشور، فعالیت های خود را توسعه دهد.
 
 
همچنین دراین جلسه مقرر شد فعالیت های پژوهشی در راستای ستاد 2020 تهران در زمینه های مختلف ورزشی، جوانان و بانوان و با 31 محور پیشنهادی توسط اعضاء شورا پیگیری شود.
در پایان جلسه از تلاش های اساتید هیئت علمی دانشگاه که عضو شورای پژوهش هستند و از افشار مسئول امور آموزش و دبیر شورای پژوهش و فنآوری اداره کل تقدیر شد.
خاطر نشان میگردد، این جلسه با حضور، دکتر کلاشلو، نیکخواه، دکترملاجعفری، شاملو، دکتر سلطانی، دکتر طهماسبی، دکتر پاشا، افشار، سلیمی، نظر، ترحمی و ...... تشکیل شد.
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز