معاون بانوان استانداری قزوین تاکید کرد:

لزوم تداوم مشاوره های ازدواج برای جلوگیری از طلاق های زودرس

۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۳:۱۱:۱۸
کد خبر: ۵۴۶۸۴۶
لزوم تداوم مشاوره های ازدواج برای جلوگیری از طلاق های زودرس
معاون بانوان استانداری قزوین بر لزوم تداوم مشاوره های ازدواج در حین و بعد از ازدواج برای جلوگیری از طلاق های زودرس تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، مریم بیدخام معاون بانوان استانداری قزوین در جریان بازدید از مرکز مشاوره قبل از ازدواج مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین ضمن تأکید بر تقویت کلاس های مشاوره قبل از ازدواج گفت: باید تدابیری اندیشید تا زوجین بتوانند در حین و بعد از ازدواج هم از این مشاوره ها برخوردار باشند.

وی که برای بررسی روند آموزش های پیش از ازدواج زوجین در این مرکز حضور یافته بود اظهار کرد: با توجه به اینکه بیشتر طلاق ها در پنج سال اول ازدواج رخ می دهد نباید فقط به برگزاری این کلاس ها قبل از ازدواج بسنده کرد.

بیدخام آموزش جوانان را گامی اساسی برای کاهش طلاق ها برشمرد و اذعان کرد: ورود سازمان ها و ارگان های دیگر استان قزوین در این کار ضروری است و با مشارکت و همکاری سایر ارگان ها و سازمان ها باید برای کاهش آسیب ها تلاش کرد.

معاون بانوان استانداری قزوین آموزش جوانان را مهم ترین مداخله جهت کاهش طلاق ها بخصوص در سال های اولیه ازدواج مطرح کرد.

وی همچنین با حضور در یکی از کلاس ها از نزدیک در جریان چگونگی آموزش ها قرار گرفت که اثر بخش بودن دوره، پرسش ها و دغدغه های زوجین و سایر نیازهای آموزشی آنان و مشکلات موجود، مسائلی بود که توسط زوجین و مدرّسان این کلاس ها مطرح شد.

معاون بانوان استانداری قزوین سپس به اتفاق موسوی رییس کارگروه اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین، دکتر سیدسعید اسکویی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، هاشم علیجانی مدیر مرکز مدیریت شبکه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قزوین و دکتر علیرضا خوانساری رییس مرکز بهداشت شهیدبلندیان قزوین از کلینیک بیماری های رفتاری و مرکز مراقبت زنان آسیب پذیر این مرکز بازدید کرد.

در این بازدید همچنین در مورد ارتقای کیفیت خدمات و رفع موانع موجود در ارائه خدمت بحث و تبادل نظر شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز