استاندار خراسان رضوی:

امدادگران، فرشتگان و یاوران بی مدعای کمک رسانی به هم نوعان خود هستند

۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۳:۲۱:۵۸
کد خبر: ۵۴۶۹۶۸
امدادگران، فرشتگان و یاوران بی مدعای کمک رسانی به هم نوعان خود هستند
استاندار خراسان رضوی در همایش تجلیل از امداد گران و نجات گران جمعیت هلال احمر استان حضور یافت.

به گزارش روخبرگزاری برنا از مشهد، علی رضا رشیدیان در این همایش که با محوریت تقدیر از امدادگران زلزله ی اخیر برگزار شده بود؛ ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته در حوزه ی امداد و نجات به زلزله زدگان، اظهار داشت: اسلام عزیز دین محبت، مودت، دوستی و کمک به هم نوعان است.

وی افزود: خداوند را شاکریم که در کشور ایران اسلامی، نظام مردم سالار دینی و دولتی مشغول به فعالیت هستیم که بزرگترین افتخارش، خدمت به مردم است.

استاندار خراسان رضوی با بیان این که وقوع حوادث طبیعی، امری اجتناب ناپذیر است؛ گفت: امدادگران، فرشتگان و یاوران بی مدعای کمک رسانی به هم نوعان خود هستند که در رخدادهای گوناگون کارنامه ی درخشانی از خود به جای گذاشته اند.

رشیدیان، روند امداد رسانی، آوار برداری و آغاز یازسازی در سیل و زلزله ی اخیر را مطلوب ارزیابی و بر لزوم استمرار این روند تاکید کرد. 

وی با تشریح موقعیت جغرافیایی استان، گفت: 65 درصد از اراضی خراسان رضوی بر روی گسل زلزله و 35 درصد از آن در معرض سیل قرار دارد که این وضعیت، می طلبد مقاوم سازی منازل به ویژه در روستاها را با جدیت بیشتری دنبال کنیم.

استاندار خراسان رضوی، آموزش، اطلاع رسانی به موقع و آمادگی دستگاه های بحران مدار را از جمله مواردی دانست که در راستای کاهش خسارات، همواره باید مد نظر قرار داشته باشد.   

گفتنی است؛ در این مراسم از امدادگران و نجات گران از سوی استاندار خراسان رضوی تجلیل به عمل آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز