رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان:

بازگشت ماشین‌سازی و پرس لرستان به چرخه تولیددر دولت تدبیر وامید

۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۶:۰۴:۲۱
کد خبر: ۵۴۶۹۹۶
بازگشت ماشین‌سازی و پرس لرستان به چرخه تولیددر دولت تدبیر وامید
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از تعیین تکلیف کارخانه‌های ماشین‌سازی و پرس لرستان در ۶ ماهه اول امسال خبر داد.
 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،«محمدرضا صفی‌خانی»  گفت: با توجه به برطرف شدن مشکلات حقوقی کارخانه ماشین‌سازی لرستان، سازمان خصوصی‌سازی اولین مرحله مزایده واگذاری این واحد تولیدی را برگزار کرده است. 
وی عنوان کرد: به هرحال اولین مرحله از مزایده برگزار شده و مرحله دوم نیز برگزار خواهد شد. این کارخانه که به عنوان یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌های تولیدی لرستان به شمار رفته تعیین تکلیف می‌شود. 
این کارخانه مشکلات حقوقی زیادی داشته که با همکاری قوه قضاییه شاهد برطرف شدن این مشکلات و مهیا شدن شرایط برای واگذاری کارخانه هستیم. 
صفی‌خانی افزود: با اقدامات انجام شده امیدواریم در ۶ ماهه ابتدایی امسال شاهد تعیین‌تکلیف کارخانه ماشین‌سازی لرستان باشیم. همچنین در نظر داریم در این مورد شرایط را برای واگذاری کارخانه پرس لرستان نیز مهیا کنیم تا بتوانیم دو ظرفیت بزرگ تولیدی لرستان را برای بار دیگر به چرخه اقتصاد استان بازگردانیم. این مسئول اظهار کرد: پس از طی شدن مراحل قانونی واگذاری و برگزاری مزایده‌ها شرایط برای تعیین‌تکلیف این واحد تولیدی مهیا شده و امیدواریم بتوانیم با حضور سرمایه‌گذاران کارآمد شرایط را برای احیای مجدد  این دو کارخانه مهیا کنیم.
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز