ثبت اطلاعات بیش از ۲.۵ میلیون نفر از مردم آذربایجان غربی در سامانه سیب

۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۰۸:۱۵:۵۰
کد خبر: ۵۴۷۰۷۴
نشست تخصصی کارشناسان آموزش مراکز بهداشت استان آذربایجان غربی سی ام فروردین ماه برگزار شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، رسول انتظار مهدی، معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی آذربایجان غربی در این نشست اظهار داشت: در کل دنیا، نظام سلامت در ابتدا براساس مشکلاتی که ایجاد می شدند شکل گرفتند.

وی تصریح کرد: برای اینکه ساختار در نظام سلامت مدون شود برنامه های متنوعی ایجاد شد که در نهایت مباحث امید به زندگی مطرح گردید.

این مسؤول ادامه داد: در ایران اسلامی نیز برای ارائه خدمات مطلوب، نظام پوشش جامع همگانی مطرح شد و در این راستا شاهد اجرای طرح تحول نظام سلامت هستیم.

انتظار مهدی اعلام کرد: طرح تحول نظام سلامت پاسخگوی نیازها و توزیع عادلانه امکانات است که در این راستا شاهد توزیع سلامت به صورت یکنواخت هستیم و دسترسی به خدمات نیز در قالب این طرح، به صورت متوازن انجام می گیرد. در طرح تحول نظام سلامت شاهد بهبود وضعیت فضاهای فیزیکی ساختمان های بهداشتی و درمانی، بهبود دسترسی به خدمات، بازنگری تشکیلات و افزایش نیروی انسانی هستیم.

این مسؤول با بیان اینکه با اجرای طرح تحول نظام سلامت امروز شاهد ادغام نظام مراقبت بیماری غیرواگیر در استان هستیم، یادآور شد: طرح تحول نظام سلامت در استان به خوبی اجرایی شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز