در آستانه هفته سلامت؛

برنامه های هفته سلامت اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین تشریح شد

۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۳:۵۳:۳۷
کد خبر: ۵۴۷۲۲۵
برنامه های هفته سلامت اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین تشریح شد
برنامه های اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین در هفته سلامت که از یکم لغایت هفتم اردیبهشت ماه می باشد اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، همزمان با قرار داشتن در آستانه هفته سلامت برنامه های اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین به مناسبت این هفته و در راستای نهادینه کردن فرهنگ توجه به سلامتی و همگانی کردن ورزش در میان خانواده ها تشریح شد.

بر این اساس روز جمعه یکم اردیهشت ماه کوهپیمایی ویژه پرسنل آقایان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین با شعار زندگی سالم با نشاط و امید برگزار خواهد شد.

در ادامه دوم اردیبهشت ماه مسابقات ورزشی پرتاب پنالتی و دارت ویژه مادران و دختران در محل پارک بانوان با عنوان دختران شاد امروز، مادران و سفیران سلامت فردا برگزار می شود.

سه شنبه 5 اردیبهشت ماه همایش بزرگ دوچرخه سواری ویژه آقایان از میدان میرعماد تا زمین شقایق و ویژه بانوان از ساعت 6صبح تا 12ظهر در زمین شقایق در دستور کار قرار دارد.

چهارشنبه 6اردیبهشت ماه جشنواره بزرگ کودکانه با حضور پرشور کودکان و مهدهای آمادگی تحت عنوان کودکان سالم-فردای سالم در ورزشگاه 15هزانفری سردار آزادگان قزوین جریان خواهد داشت.

برای پنجشنبه 7اردیبهشت ماه هم گل گشت ویژه بانوان کارمند کلیه دستگاه های اجرایی استان با عنوان زندگی سالم با نشاط و امید پیش بینی شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز