سرهنگ سلمان آدینه وند اظهار کرد:

‌رصد اطلاعاتی انتخابات با رعایت بی طرفی وظیفه اصلی پلیس است

۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۶:۳۵:۴۱
کد خبر: ۵۴۷۳۱۱
‌رصد اطلاعاتی انتخابات با رعایت بی طرفی وظیفه اصلی پلیس است
فرمانده معاون هماهنگ کننده استان طی دیدار کارکنان نیروی انتظامی شهرستان پاکدشت با دادستان عمومی و انقلاب بیان داشت: رصد اطلاعاتی انتخابات با رعایت کامل بی طرفی وظیفه اصلی پلیس است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران، سرهنگ "سلمان آدینه وند" طی دیدار با دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پاکدشت ضمن بیان اقدامات نیروی انتظامی جهت برگزاری مطلوب انتخابات پیش رو بر همدلی و همکاری هرچه بیشتر نیروی انتظامی و دستگاه قضا تاکید کرده و افزود: هر چه دستگاه قضایی و نیروی انتظامی با هم تعامل و هماهنگی بیشتر داشته باشند فضا برای اعمال مجرمانه تنگ‌تر می‌شود و انتخابات امن تری خواهیم  داشت.

معاون هماهنگ کننده استان و فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت تعامل نیروی انتظامی و دستگاه قضایی را موجب اجرای صحیح انتخابات و تامین امنیت آن دانسته و افزود: یکی از اهداف اصلی پلیس و دستگاه قضایی پیشگیری بوده و این امر مهم فقط با آموزش همگانی محقق می گردد.

وی همچنین حفظ و ارتقاء آمادگی رزمی کارکنان و اشرافیت و رصد مستمر اطلاعاتی مسائل مربوط به انتخابات با رعایت کامل بی طرفی پلیس را  یکی از مهم ترین اولویت های فعلی نیروی انتظامی  دانست.

در ادامه "رحیم علیشپور" دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پاکدشت قانون مداری را ضامن سلامت اجتماعی، امنیت و آرامش در جامعه دانست و افزود: بهترین راه برای بهره مندی مردم از خدمات نیروی انتظامی اجرای دقیق قانون و مقررات است.

وی در پایان ضمن تقدیر از عملکرد پلیس در پیشگیری از جرائم و برقراری امنیت در شهرستان پاکدشت، با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو تصریح کرد: انتخابات  آزاد و تکیه دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی بر رای ملت، برگزاری هر چه باشکوه تر این انتخابات دست مایه قدرت و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز