بمناسبت هفته سلامت برگزارشد:

همایش پیاده روری خانوادگی در مجموعه ورزشی انقلاب تهران

۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۲:۳۳:۰۶
کد خبر: ۵۴۷۴۷۰
همایش پیاده روری خانوادگی در مجموعه ورزشی انقلاب تهران
وزیر بهداشت در همایش پیاده روی خانوادگی بمناسبت هفته سلامت گفت، اعتیاد به ورزش یکی از اعتیادهای مثبت است و باعث ایجاد خلق های خوب و سلامت بدنی و روحی می شود.

به گزارش خبر گزاری برنا در استان تهران، همایش پیاده روری خانوادگی صبح امروز با حضور دکتر هاشمی وزیر بهداشت درمان و سلامت، دکتر احمدی، شعبانی بهار و خانم دکتر فریبا محمدیان معاونان وزیرورزش و جوانان، گلمحمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان و تجمع گسترده ورزشکاران، حوزه های ورزشی تهران، شهرستانها و هیئت های ورزشی استان تهران در مسیر جاده تندرستی مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.

در حاشیه این همایش  وزیر بهداشت درمان و سلامت اظهار داشت ، اعتیاد به ورزش یکی از اعتیادهای مثبت است و باعث ایجاد خلق های خوب و سلامت بدنی و روحی می شود.

دکتر  هاشمی با اشاره به اینکه مردم باید به عنوان سفیران سلامت نقش خود را در جامعه ایفا کنند و اشاعه دهنده فرهنگ صحیح سلامت باشند افزود : ما باید نگاه جدی و دقیق به عادات غذایی و تغییر رفتارهای زندگی خود داشته باشیم تا بتوانیم روند پیشرونده بسیاری از بیماری ها را کنترل  کنیم.

همچنین مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در گفتگو با خبرنکار برنا گفت، ما در استان تهران چندین محور برای ورزش و سلامت پیش رو قرار دادیم، که یکی از آنها سلامت اجتماعی است که در گرو ایجاد شادی و نشاط برای خانواده ها با اجرای همایش پیاده روی در تهران و کل شهرستانهای استان  بصورت مستمر  و متنوع است .

گلمحمدی افزود، در شرایط فعلی که رسانه های مختلف در دسترس عموم مردم قرار دارد، باید از این ظرفیت استفاده  کرده و خانواده ها با استفاده از توان و قابلیت رسانه ها در راستای ورزش و نشاط خانواده ها  گام بردارند.

همایش پیاده روی تهران

همایش پیاده روی تهران

 

همایش پیاده روی تهران

 

photo_2017-04-21_01-21-29

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز