حجت الاسلام والمسلمین جعفر طزری در نماز جمعه گفت:

ملت ایران هرگز به اخم ها و تشرهای استکبار اهمیت نمی دهد

۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۰۷:۵۲:۴۷
کد خبر: ۵۴۷۵۸۴
ملت ایران هرگز به اخم ها و تشرهای استکبار اهمیت نمی دهد
حجت الاسلام والمسلمین جعفر طزری گفت: اگر در نظام اسلامی کسی ترسید حق ندارد از طرف ملت ایران بترسد، ملت ایران هرگز به اخم ها و تشرهای استکبار اهمیت نمی دهد و تا به زانو در آوردن استکبار از مسیر خود هرگز منحرف نخواهد شد.

به گزارش خبر گزاری برنا در استان تهران، حجت الاسلام والمسلمین جعفر طزری در خطبه اول نمازجمعه این هفته خیرآباد بیان داشت: قرآن کریم می فرماید  یکی از کارهای مستکبران این است که حیا را از زنان و غیرت را از مردان بگیرند.

وی افزود: عده ای از بزرگان آیه 4 سوره مبارکه قصص را اینگونه معنا کرده اند که فرعون روح انسانیت و مردانگی را از مردها و پسرها می برد و دخترها را بی حیا می کرد، و دختر بی حیا تحویل جامعه می داد.

وی ادامه داد: در روایت داریم که حیا ده قسم دارد که نه قسم آن برای زن  و یک قسم آن برای مردهاست، وای به حال جامعه ای که زنان آن 9 قسم حیا را از دست بدهند.

امام جمعه خیرآباد حجت الاسلام طزری در خطبه دوم نمازجمعه این هفته خیرآباد با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری که با فرماندهان ارتش داشت گفت: تقویت بحث اقتصادی اولویت اول کشور است. مشکل اساسی نظام جمهوری  اسلامی بحث اقتصادی است.

وی اظهار کرد: آنچه امروز خانواده ها و افراد جامعه را رنج می دهد بیکاری و رکود حاصل شده از واردات بی رویه و گرانی می باشد و دشمن با علم به همین مطلب، تحریم ها را افزایش داده و در آینده نزدیک به بهانه وجود موشک های بالستیک افزایش خواهد داد.

امام جمعه خیرآباد بیان داشت:این امر می طلبد به همت مسئولان و دولت بعدی که حلال مشکل اقتصادی مردم باشند و جبران نقطه ضعف کند با این وجود عده ای امروز شعار میدهند که نباید مشکل مردم را فقط اقتصادی دانست بلکه باید مساله آزادی و غیره را هم در نظر گرفت در زمانیکه دشمن تمام تلاش خود را بر ضربه زدن به اقتصاد کشور نهاده است.

حجت الاسلام طزری گفت: صحبت از اولویت های دسته چندم یک بحث انحرافی است و نشان دهنده این است که اینگونه افراد در بحث اقتصادی کارایی ندارند.

وی ضمن بیان اینکه انتخابات باید سالم و با امنیت و گستردگی بیشتر صورت بگیرد اظهار داشت: انتخابات در نظام اسلامی مایه عزت و اقتدار است و هر چه گسترده تر باشد نشان دهنده اقتدار ایران اسلامی است و همه باید در پای صندوق های رأی حضور پیدا کنند.

وی بیان کرد: انتخابات سالم زمانی رخ می دهد که رعایت اخلاق در تبیلغات صورت گیرد و کسی برای اینکه خود را برتر از دیگری جلوه دهد نباید نظام و خدمات نظام را سیاه جلوه دهد و از امکانات و بیت المال به نفع خود استفاده نکند.

وی تصریح کرد: کار دشمن تشر زدن است و یا خم کردن سعی می کند طرف مقابل خود را بترساند تا از این طریق بتواند برآن کشور مسلط شود، کسی نباید از این تشر بترسد.

وی اظهار کرد: اگر در نظام اسلامی کسی ترسید حق ندارد از طرف ملت ایران بترسد، ملت ایران هرگز به اخم ها و تشرهای استکبار اهمیت نمی دهد و تا به زانو در آوردن استکبار از مسیر خود هرگز منحرف نخواهد شد.

وی با بیان اینکه تأیید صلاحیت ها و تأیید انتخابات در نظام ما طبق قانون اساسی برعهده شورای نگهبان است و همه موظف هستند به نظرات این شورا  اهمیت دهند گفت: تخلف از نظر شورای نگهبان قانوناً و شرعاً حرام است و نمی توان برای خدمتگزاری به مردم و اجرای قانون، ضد قانون عمل کرد.

وی خاطرنشان کرد: در انتخابات 88 عده ای بر خلاف قانون عمل کردند و نتیجه آن این شد که 8 ماه نظام را به چالش کشیدند و خسارات بزرگی بر نظام و ملت وارد کردند که تاکنون جبران نشده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز