خسارت ۲ هزار و ۷۸۸ میلیارد ریالی سیل در آذربایجان غربی

۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۰۸:۲۴:۳۴
کد خبر: ۵۴۷۶۰۱
خسارت ۲ هزار و ۷۸۸ میلیارد ریالی سیل در آذربایجان غربی
مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی گفت: حادثه وقوع سیل در شهرستان های مختلف استان 2 هزار و 788 میلیارد ریال خسارت به تاسیسات، منازل روستایی، ابنیه و مزارع کشاورزی در استان وارد کرده است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، عباس جعفری روز جمعه در بازدید معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی از مناطق سیل زده استان افزود: براثر سیلاب یک هزار و 900 میلیارد ریال به بخش کشاورزی، 500 میلیارد ریال به پل ها و جاده ها، 38 میلیارد ریال به تاسیسات آب شرب و 350 میلیارد ریال به واحدهای مسکونی خسارت وارد شده است.

وی اظهار کرد: در سیلاب های چند روز گذشته در مناطق مرکزی و جنوب استان به حدود 2 هزار واحد مسکونی و اراضی کشاورزی و باغات در شهر محمدیار نقده و 90 روستا در شهرستان ارومیه و شهرهای جنوبی استان آسیب وارد شده است.

تقی کهوریان معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی نیز در این بازدید از آخرین وضعیت اسکان و بازسازی مناطق سیل زده شهر محمدیار نقده و روستاهای آسیب دیده از سیل بازدید و به دستگاه های خدمات رسان، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، جمعیت هلال احمر استان د خصوص دقت و سرعت دادن در روند ارزیابی واحدهای آسیب دیده و آغاز کارهای بازسازی مناطق حادثه دیده تاکید کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز