فرماندار ویژه شهرستان ری:

احیای کشاورزی ری باعث ایجاد شغل و اشتغال خیل بیکاران خواهد شد

۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۰:۱۶:۱۶
کد خبر: ۵۴۷۶۷۷
احیای کشاورزی ری  باعث ایجاد شغل و اشتغال خیل بیکاران خواهد شد
فرماندار با بی نظیر توصیف کردن زمین های کشاورزی حاصلخیز ری، گفت: «احیای ظرفیت کشاورزی شهرستان ری می تواند استان تهران را در این زمینه خودکفا کند.»

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران،هدایت الله جمالی پور معاون استاندار تهران و فرماندار این شهرستان، با تاکید بر این که یکی از وجوه مهم توسعه ای ری، استفاده از ظرفیت کشاورزی آن است، اظهار داشت: بر این عقیده هستیم که احیای کشاورزی ری هم به صورت مستقیم و از هم از طریق رونق گرفتن صنایع وابسته، باعث ایجاد شغل و اشتغال خیل بیکاران خواهد شد.

نماینده عالی دولت در ری، همچنین این شهرستان را دارای جذابیت های لازم برای سرمایه گذاری خارجی دانست و تاکید کرد:برای استفاده از پتانسیل کشاورزی باید پسآبی که به ری سرایز می شود را تصفیه کرد و در این زمینه کشورهایی که دارای تکنولوژی های برتر در صنعت تصفیه هستند، برای سرمایه گذاری در ری اعلام آمادگی کرده اند.

جمالی پور تصریح کرد: یک میلیارد و دویست میلیون مترمکعب پسآب به سمت ری می آید که اگر تصفیه و وارد چرخه شود، می تواند تمام دشت تهران و حتی سمنان و قم را آبرسانی کند. ما باید برنامه ریزی کنیم که این حجم بسیار بزرگ پسآب به فرصتی برای رشد کشاورزی ری بدل شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز