با برگزاری مجمع انتخابی :

ابوالفضل حسن زاده رئیس هیات تیراندازی با کمان استان مرکزی شد

۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۱:۴۱:۲۹
کد خبر: ۵۴۷۷۹۸
ابوالفضل حسن زاده رئیس هیات تیراندازی با کمان استان مرکزی شد
با رای اعضا مجمع انتخاباتی هیات تیراندازی با کمان ابوالفضل حسن زاده به مدت چهار سال رئیس هیات شد‌.

به گزارش خبرگزاری برنامرکزی ؛ با حضور نماینده فدراسیون تیراندازی با کمان، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی و اعضا، مجمع انتخاباتی هیات تیراندازی با کمان استان مرکزی برگزار شد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی در مجمع انتخاباتی هیات تیرانداری با کمان اظهار کرد: خوشبختانه در دولت تدبیر و امید افراد متخصصی در حوزه وزارت ورزش و جوانان بکار گرفته شده اند و همین موضوع سبب شد تعامل بسیار خوبی بین وزارت ورزش و جوانان و مجلس شورای اسلامی شکل بگیرد و خروجی آن مصوبات بسیار خوبی در قالب برنامه ششم توسعه باشد.

عابد حقدادی افزود: در این بین باید از مجمع نمایندگان استان مرکزی تشکر ویژه ای داشت که نقش پررنگی در تصویب این قوانین داشته اند و کمک کردند که سال ۹۶ از لحاظ مالی سالی بسیار خوب و پربار باشد.

وی تصریح کرد: امیدوارم با یک برنامه ریزی مناسب و مدیریت کارآمد چه در فدراسیون ها و چه در ادارات کل ورزش و جوانان بتوانیم بهترین بهره را از فرصت بدست آمده در راستای توسعه ورزش در همه زمینه ها داشته باشیم.

حقدادی خاطرنشان کرد: بنده از زمانی که مسئولیت اداره کل ورزش و جوانان را بر  عهده گرفته ام بر  چهار مورد تاکید داشته ام که عبارتند از تعامل مناسب و  پیوسته با رسانه ها، افزایش مشارکت های مردمی در حوزه ورزش و جوانان، توجه و توسعه متوازن ورزش بانوان و توجه به شهرستان ها که تمام تلاش خود را بکار خواهیم بست تا بتوانم در انجام آنها موفق باشیم.

در پایان این مجمع ابولفضل حسن زاده با کسب 15رای به مدت چهارسال بعنوان رئیس هیات تیروکمان استان مرکزی انتخاب شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز