کاهش ۱۰ درجه ای دمای هوا در مازندران از فردا

۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۱:۵۸:۲۲
کد خبر: ۵۴۷۸۲۳
کاهش ۱۰ درجه ای دمای هوا در مازندران از فردا
هواشناسی مازندران پیش بینی کرده است که پس از گرمای تابستانی امروز، دمای هوای استان از فردا تا 10 درجه کاهش می یابد.

رئیس گروه پیش بینی و پیش آگاهی در این باره گفت: بر اساس پیش بینی ها دمای هوای استان برای امروز روند افزایشی دارد و در گرم ترین ساعت هوای ساری به حدود 30 درجه بالای صفر خواهد رسید .
دمای هوا ساری پیش از ظهر امروز به 27 درجه سانتی گراد بالای صفر رسید و بعضی از مناطق استان نیز مانند پل سفید در این ساعت دمای هوای 30 درجه ای را تجربه کرده اند.
اصغر بسطامی افزود: افزایش دمای هوا امروز به خاطر ورود جریان هوای جنوبی به استان موقتی است و فردا یکشنبه هوای مازندران شمالی می شود که نتیجه آن کاهش محسوس دماست که در برخی نقاط تا 10 درجه کاهش پیش بینی می شود.
وی ادامه داد: بر اساس نقشه های هواشناسی، مردم مازندران از روز دوشنبه از سمت غرب استان شاهد افزایش ابر، رگبار پراکنده و وزش نسبتا شدید باد خواهند بود.
بسطامی گفت که آسمان مازندران تا پایان هفته به صورت نیمه ابری و در برخی ساعات همراه با بارش های پراکنده باقی می ماند و در این مدت شهروندان بعد از ظهرها شاهد وزش باد خواهند بود.
کشاورزان مازندران هم اکنون در فصل کشت برنج و باغداران در انتظار شکفتن شکوفه های درختان هستند و گرمای اردیبهشتی برای این مشاغل مفید است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز