دبیر کنفرانس بین المللی برنامه‌ریزی و مدیریت شهری مشهد ۲۰۱۷ خبر داد:

۵ و ۶ اردیبهشت ماه، برگزاری کنفرانس بین‌المللی برنامه‌ریزی و مدیریت شهری در مشهد

۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۱:۲۶:۱۵
کد خبر: ۵۴۷۸۵۲
۵ و ۶ اردیبهشت ماه، برگزاری کنفرانس بین‌المللی برنامه‌ریزی و مدیریت شهری در مشهد
دبیر کنفرانس بین المللی برنامه‌ریزی و مدیریت شهری مشهد مقدس از برگزاری این کنفرانس طی روزهای 5 و 6 اردیبهشت‌ماه سال جاری در دانشگاه فردوسی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، هادی اعظمی در نشست خبری کنفرانس بین‌المللی برنامه‌ریزی و مدیریت شهری مشهد 2017 اظهار کرد: با توجه به جایگاه مشهدالرضا(ع) در عرصه‌های مختلف نیاز بود در حوزه مدیریت شهری مباحث علمی مورد توجه قرار گیرد و به عنوان یک بازوی فکری در کنار مدیران شهری باشد.

وی افزود: لذا در سال 83 مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر مشهد مقدس به عنوان اولین مرکز در کشور راه‌اندازی شد که به دنبال آن تاکنون 40 مرکز در کشور راه‌اندازی شده است.

رییس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم از دستاوردهای روز دنیا استفاده کنیم برگزاری کنفرانس برنامه‌ریزی و مدیریت شهری در سطح ملی از سال 85 آغاز شد که تاکنون 7 دوره از این کنفرانس برگزار شده است.

اعظمی عنوان کرد: چون عدد 8 برای ما مبارک است و امسال نیز رویداد پایتخت فرهنگی جهان اسلام را برای مشهد داریم لذا کمیته راهبردی تصمیم به برگزاری هشتمین کنفرانس مدیریت و برنامه‌ریزی شهری به صورت بین‌المللی گرفت.

وی با اشاره به برگزاری این کنفرانس در روزهای 5 و 6 اردیبهشت‌ماه سال جاری در دانشگاه فردوسی، اذعان کرد: استفاده از دستاوردهای ملی و بین‌المللی در حوزه مدیریت شهری هدف ما از برگزاری این کنفرانس است و سعی شده که دستاوردهای مثبتی داشته باشد.

دبیر کنفرانس بین المللی برنامه‌ریزی و مدیریت شهری مشهد 2017 عنوان کرد: یکی از ویژگی‌های این کنفرانس آن است که صاحبنظران دانشگاهی با مدیران اجرایی در کنار هم قرار گرفته و بحث و تبادل نظر کنند.

اعظمی با اشاره به اجرایی شدن 12 تا 35 درصد مقاله‌های کنفرانس‌های قبلی، ادامه داد: این کنفرانس در دانشکده علوم پایه دانشگاه فردوسی برگزار می‌شود که به عنوان یک برند و کنفرانس شاخص جایگاه خود را پیدا کرده است.

وی در مورد هزینه‌های برگزاری این کنفرانس نیز گفت: هزینه برگزاری این کنفرانس در حدود 140 میلیون تومان است که تا حد ممکن تلاش شده است هزینه‌ها کاهش یابد.

 

نظر شما