در سفر یکروزه دکتر روحانی به استان قزوین؛

رئیس جمهور با مردم قزوین دیدار می کند

۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۳:۴۶:۴۱
کد خبر: ۵۴۷۹۲۴
رئیس جمهور با مردم قزوین دیدار می کند
دکتر روحانی در جریان سفر یکروزه خود به استان قزوین، ساعت 16 و 30 دقیقه روز یکشنبه سوم اردیبهشت در ورزشگاه شهیدبابایی با مردم قزوین دیدار می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران  در جریان برنامه های سفر یکروزه خود به استان قزوین، ساعت 16 و 30 دقیقه روز یکشنبه سوم اردیبهشت در ورزشگاه شهیدبابایی از نزدیک با مردم قدرشناس قزوین دیدار  می کند.

دکتر روحانی در این سفر چندین پروژه عمرانی و صنعتی را در استان قزوین افتتاح خواهد کرد و کلنگ احداث کانال انتقال آب سد طالقان به استان قزوین نیز توسط رئیس جمهور به زمین زده خواهد شد.

حضور در اجلاس شهرداران کشورهای اسلامی از دیگر برنامه های دکتر روحانی در این سفر است که با حضور شهرداران کشورهای اسلامی در سالن کنفرانس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

فریدون همتی استاندار قزوین در رابطه با این سفر افزود: رئیس جمهور  در سفر به استان قزوین در برنامه پنجمین اجلاس بین المللی مجمع جهانی شهرهای اسلامی( waic) که با عنوان توسعه پایدار برای شکوفایی شهری « فرصت ها و چالش ها » برگزار می شود حاضر و به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

وی افزود: معاونین دبیر کل سازمان ملل متحد ، میهمان ویژه این نشست می باشند و علاوه بر آن در این اجلاس، شهرداران و نمایندگانی از 17 کشور حضور پیدا خواهند کرد.

استاندار تصریح کرد: علاوه بر آن افتتاح و کلنگ زنی چندین عنوان پروژه با بیش از 2500میلیارد تومان سرمایه گذاری و 1652نفر اشتغالزایی جدید از دیگر برنامه های دکتر روحانی در سفر به استان قزوین می باشد.

photo_۲۰۱۷-۰۴-۲۲_۱۴-۱۸-۵۱

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز