فرماندار دهلران:

آموزش و ارائه راهکارهای نوین در کاهش آسیب های اجتماعی موثر است

۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۴:۱۲:۳۸
کد خبر: ۵۴۷۹۴۹
آموزش و ارائه راهکارهای نوین در کاهش آسیب های اجتماعی موثر است
برگزاری این همایش ها و تداوم برنامه های آموزشی در صورت بهره مندی از همه ظرفیت ها، میزان آسیب های اجتماعی تهدید کننده خانواده و گروه های مختلف اجتماعی از جمله طلاق را کاهش می دهند.

به گزارش برنا-ایلام-سید حسینعلی موسوی  در همایش پیشگیری از آسیب های اجتماعی با محوریت طلاق اظهار کرد: این همایش ها و تشریح و تبیین عوامل آسیب های اجتماعی و ارائه راهکارهای نوین می توانند نقش موثری در راستای کاهش آسیب داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه کمترین آمار آسیب های اجتماعی استان ایلام مربوط به شهرستان دهلران است، افزود: دستگاه های فرهنگی، خانواده ها، مدارس و دانشگاه های آموزشی راهکارهای مواجه با آسیب ها ی اجتماعی بویژه برای نسل جوان را در دستور کار داشته باشند.

فرماندار دهلران استفاده از اساتید مجرب برای آموزش ها را ضروری دانست و تاکید کرد: برگزاری این همایش ها و تداوم برنامه های آموزشی در صورت بهره مندی از همه ظرفیت ها، میزان آسیب های اجتماعی تهدید کننده خانواده و گروه های مختلف اجتماعی از جمله طلاق را کاهش می دهند.

موسوی با اشاره به اینکه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بویژه طلاق در جامعه نیازمند همکاری همه دستگاه ها و متولیان امور فرهنگی و خانواده هاست، یادآور شد: فرهنگ سازی و احساس مسئولیت همه متولیان و پیگیری آموزش راهکارهای پیشگیری و کاهش پدیده طلاق است.

فرمانده انتظامی دهلران نیز در این همایش پدیده طلاق را یکی از عوامل موثر در تولید دانست و گفت: شناخت حقوق دیگران و رعایت حقوق طرفین می توانند در کاهش آسیب های اجتماعی بویژه طلاق موثر باشد.

سرهنگ سعید عالی پور با اشاره به آمار 15 درصدی طلاق در دهلران افزود: این آمار در مقایسه با 2 سال گذشته از کاهش چشمگیری برخوردار است و این نشان از تاثیر گذاری گفتمان ها، همایش ها، دوره های آموزشی و راهکارهای پیشگیری است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز