"حنان" در گفت وگو با برنا تاکیدکرد:

خدمات بی نظیر دولت تدبیر وامید در حوزه کتاب

۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۴:۵۹:۳۴
کد خبر: ۵۴۸۰۱۷
خدمات بی نظیر دولت تدبیر وامید در حوزه کتاب
مدیر کل اداره فرهنگ وارشاد اسلامی استان لرستان در گفت وگوی اختصاصی با برنا گفت:دولت تدبیر وامید در راستای مسئله کتاب خدمات ارزنده ومهمی در سطح ملی برداشته است.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ وهنر خبرگزاری برنااز لرستان؛ مدیر کل اداره فرهنگ وارشاد اسلامی استان لرستان در گفت وگوی اختصاصی با برنا گفت:دولت تدبیر وامید در راستای مسئله کتاب خدمات ارزنده ومهمی در سطح ملی برداشته است.

حجت الاسلام حمید رضا حنان در حاشیه مراسم برگزاری دوسالانه کتاب سال لرستان با اشاره به خدمات دولت روحانی در بحث کتاب اظهارداشت: خدمات این دولت در توسعه  نگاه نسبت به چاپ کتاب واقعا بی نظیر بوده است.

وی تصریح کرد:  قبل از این دولت تقریبانگاه به توسعه چاپ کتاب در سطح کشورمقداری با محدودیت وسخت گیری هایی خصوصادر بحث چاپ وممیزی کتاب همراه بود اما خوشبختانه در دولت تدبیر وامید این سختگیری ها برداشته شد .

حنان ادامه داد: در راستای خدمات این دولت درحوزه نشر کتاب به نوعی شاهدتوسعه دربحث چاپ کتاب بوده ایم ونتیجه آن نیز چاپ کتب گوناگون در رشته هاوعلوم مختلف به صورت کثرت وزیاد است .

وی یادآور شد: ازنظر درون استانی نیز درحوزه کتاب  ازاول انقلاب تا الان ده نمایشگاه کتاب در استان برگزارشده است که برگزاری 3 نمایشگاه  به صورت متوالی وپشت سر هم در دولت تدبیر وامید اتفاق افتاده است.

حنان عنوان کرد: تلاشمان بر این است تا در  سال 96  با برگزاری یک نمایشگاه دیگر این تعداد را در دولت تدبیر وامید به 4نمایشگاه برسانیم که  اگر این امر محقق شود تقریبا نصف کل نمایشگاه های کتاب از اول انقلاب تاکنون در این دولت محقق شده است.

وی با بیان اینکه  دولت روحانی در راستای برگزاری نمایشگاه های کتاب در استان قدم های خوبی هم از نظر کمیت وهم از لحاظ کیفیت برداشته است گفت: حضورناشران برجسته کشوری در این سه نمایشگاه ونیزبرگزاری دو  نمایشگاه  با رویکرد قرآنی ونرم افزارهای قرآنی در این دولت شاهدی برخدمات بی نظیر دولت تدبیر وامید دراستای نشر کتاب بوده که درواقع نسبت  به دولتهای گذشته بی نظیر است .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز