مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین:

اجلاس شهرهای اسلامی از آنتن شبکه قزوین پخش زنده می شود

۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۵:۵۸:۵۶
کد خبر: ۵۴۸۰۹۱
اجلاس شهرهای اسلامی از آنتن شبکه قزوین پخش زنده می شود
ابوالفضل معصومی فر از استقرار واحدهای سیار رادیویی و تلویزیونی در محل برپایی پنجمین اجلاس بین‌المللی مجمع شهرهای اسلامی و پخش زنده این رویداد بزرگ از آنتن شبکه قزوین خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، ابوالفضل معصومی فر مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین با اعلام این خبر گفت: صداوسیمای مرکز قزوین واحدهای سیار رادیویی و تلویزیونی خود را برای پوشش زنده پنجمین اجلاس بین‌ المللی مجمع شهرهای اسلامی در محل برپایی این اجلاس مستقر می کند.

معصومی فر افزود: حضور مسئولین برگزاری پنجمین اجلاس بین‌ المللی مجمع شهرهای اسلامی در برنامه های زنده رادیویی و تلویزیونی، گفتگوی ویژه خبری و پوشش ضبطی برخی برنامه های جانبی این اجلاس از مهمترین برنامه های صداوسیمای مرکز قزوین در پنجمین اجلاس بین‌ المللی مجمع شهرهای اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: پوشش خبری افتتاح طرح های استان در حاشیه پنجمین اجلاس بین‌المللی مجمع شهرهای اسلامی و انعکاس این خبرها در شبکه های سراسری از دیگر برنامه های صداوسیمای مرکز قزوین در این خصوص است.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین از پخش بعثت خاتم رُسُل ویژه برنامه رادیویی پیغام نور از شبکه استانی صدای مرکز قزوین به مناسبت مبعث پیامبر اعظم(ص) هم خبرداد و گفت: این ویژه برنامه با هدف گرامیداشت عید سعید مبعث و ایجاد فضای شاد و سالم در خانواده ها از شبکه استانی صدای مرکز قزوین پخش می گردد که شامل بخشهای مختلفی همچون پخش موسیقی، منقبت خوانی، شعر و دکلمه خوانی، گزارش مردمی، گزارش ویژه و مسابقه پیامکی است.

معصومی فر افزود: ویژه برنامه پیغام نور رویکردی شاد دارد که به منظور پاسداشت شأن و مقام پیامبر اعظم حضرت محمد مصطفی(ص)، تبیین رسالت آن حضرت برای سعادت بشر و عرض تبریک به مخاطبان از شبکه استانی صدای مرکز قزوین پخش می گردد.

وی گفت: ویژه برنامه رادیویی پیغام نور به تهیه کنندگی آمنه پاکدامن به مدت90 دقیقه از رادیو قزوین پخش می شود.

صداوسیما2

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز