رییس ستاد انتخابات استان قزوین خبرداد:

تایید صلاحیت ۹۶درصد داوطلبان در استان قزوین

۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۳:۲۶:۵۲
کد خبر: ۵۴۸۵۲۲
تایید صلاحیت ۹۶درصد داوطلبان در استان قزوین
رییس ستاد انتخابات استان قزوین از تایید صلاحیت 96درصد از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، سید سعید شاهرخی معاون سیاسی و امنیتی استاندار و رییس ستاد انتخابات استان قزوین با اعلام این خبر گفت: بعد از اتمام بررسی صلاحیت داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا توسط هیات های اجرایی و انجام بررسی های لازم و بر اساس رویه قانونی نتایج به فرمانداری ها اعلام شده که حاکی از تایید صلاحیت 96درصد داوطلبان در استان قزوین است.

وی ادامه داد: فرمانداری های استان نیز از روز گذشته نتایج بررسی ها را به داوطلبان اعلام کردند که بر اساس این روند تنها صلاحیت 4درصد از ثبت نام کنندگان به خاطر عدم تکمیل مدارک تایید نشده است.

رییس ستاد انتخابات استان قزوین افزود: افرادی که صلاحیتشان تایید نشده است در مهلت قانونی اعلام شده از 2تا 6 اردیبهشت مهلت دارند تا اعتراض خود را اعلام کنند تا مورد بررسی قرار گیرد.

شاهرخی در ادامه بیان کرد: پس از بررسی های نهایی توسط فرمانداری ها از 18 الی 20 اردیبهشت لیست نهایی کاندیداها  اعلام خواهد شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خطاب به کاندیداها و طرفدارانشان نیز گفت: ما از کاندیداها و حامیانشان انتظار داریم که بر اساس قانون عمل کنند و از تبلیغات زود هنگام بپرهیزند تا شاهد اجرای انتخاباتی قانونی، باشکوه، اثرگذار و به دور از بداخلاقی های سیاسی باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز