مدیر روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد مقدس خبر داد:

برگزاری بزرگترین اجلاس شهرداران جهان اسلام برای تقویت دیپلماسی عمومی کشور

۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۲:۲۱:۵۶
کد خبر: ۵۴۸۵۸۷
برگزاری بزرگترین اجلاس شهرداران جهان اسلام برای تقویت دیپلماسی عمومی کشور
مدیر روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد مقدس گفت: بزرگترین اجلاس شهرداران جهان اسلام در مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مهدی رضوی‌کیا در حاشیه نشست شهردار مشهد با اصحاب رسانه که به مناسبت برگزاری اجلاس شهرداران جهان اسلام برگزار شد، اظهار کرد: تاکنون این تعداد شهردار از شهرهای کشورهای اسلامی در یک شهر دور هم جمع نشده‌اند که این مهم با برگزاری اجلاس شهرداران جهان اسلام در مشهد محقق می‌شود.

وی افزود: مهمترین هدف از برگزاری این اجلاس، این است که یک شبکه منسجم از شهرهای اسلامی ایجاد کنیم تا انتقال تجربیات بین این شهرها انجام شود.

رضوی‌کیا ادامه داد: روزی که برگزاری این اجلاس کلید خورد و جز‌ء فعالیت‌های پایتخت فرهنگی جهان اسلام در تقویم این مناسبت، ثبت شد نگرانی وجود داشت که استقبال خوبی از آن صورت نگیرد اما خوشبختانه به کوری چشم دشمنان و بدخواهان، بسیاری از مهمانان حتی متن سخنرانی خود را هم ارسال کرده‌اند.

مدیر روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد مقدس عنوان کرد: مهم‌ترین ابزار جمهوری اسلامی ایران که در این چند سال به آن بی‌توجهی شده، دیپلماسی عمومی است که باید توسط شهرها و شهرداران صورت گیرد؛ امیدواریم با برگزاری این اجلاس، دیپلماسی عمومی ایران را تقویت کنیم.

در مورد هزینه‌های برگزاری این اجلاس نیز تصریح کرد: چون تعداد مهمانان این اجلاس هنوز بسته نشده است لذا هزینه ثابتی نیز برای آن در نظر گرفته نشده است و از بودجه روابط عمومی هزینه می‌شود. هزینه‌های انجام شده نیز به صورت متعارف در حوزه‌هایی همچون اسکان و برگزاری مراسم می‌باشد.

رضوی‌کیا اظهار کرد: این اجلاس به عنوان بزرگترین اجلاس شهردارن جهان اسلام برگزار می‌شود که از تجربیات سایر اجلاسیه‌های مشابه برای برگزاری آن استفاده شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز