معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان تشریح کرد:

برنامه های هفته سلامت دانشگاه لرستان

۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۴:۱۹:۵۷
کد خبر: ۵۴۹۰۲۴
برنامه های هفته سلامت دانشگاه لرستان
حجت‌الله یونسی گفت:هفته اول اردیبهشت‌ماه به‌عنوان هفته ملی سلامت نام‌گذاری شده است و به همین مناسبت، برنامه‌های متنوعی در دانشگاه لرستان، در حال برگزاری است».

به گزارش خبرگزاریبرنا ازلرستان ؛معاون دانشجویی دانشگاه لرستان، برنامه‌های این دانشگاه برای هفته ملی سلامت را تشریح کرد.

دکتر حجت‌الله یونسی، در این خصوص گفت:«هفته اول اردیبهشت‌ماه به‌عنوان هفته ملی سلامت نام‌گذاری شده است و به همین مناسبت، برنامه‌های متنوعی در دانشگاه لرستان، در حال برگزاری است».

وی با برشمردن  مهم‌ترین برنامه‌های این هفته  تصریح کرد:برگزاری چندین کارگاه آموزشی؛برگزاری کلاس‌های آموزشی روان‌شناسی؛برگزاری پیاده‌روی ویژه کارکنان و اعضای هیئت علمی از ساختمان مرکزی دانشگاه تا سالن ورزشی امام علی (ع) با هدف ترویج فرهنگ ورزش همگانی و اهداء جوایز به قید قرعه؛ برگزاری کارگاه‌های آموزشی پیشگیری از اعتیاد؛مشاوره پزشکی و مامایی رایگان برای دانشجویان دختر؛برگزاری مسابقات فرهنگی در رابطه با سلامت؛از جمه برنامه مدنظر ما است.

یونسی افزود:ایجاد ایستگاه پزشکی رایگان با همکاری جمعیت هلال احمر و ارائه خدمات پزشکی مانند تست خون، تست قند، اندازه‌گیری قد و وزن به‌صورت رایگان؛برپایی آزمایشگاه سرپایی در دانشکده کشاورزی» نیز بخش دیگر از برنامه های ما محسوب می شود.

گفتنی است هفته ملی سلامت از اول تا هفتم اردیبهشت‌ماه هر سال است.

سازمان جهانی بهداشت، سال 2017 را با شعار «افسردگی: بیا حرف بزنیم»، نام‌گذاری کرده. در ایران، براساس اعلام وزارت بهداشت، شعار سال 96 با عنوان «زندگی سالم با نشاط و امید»،

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز