شهردار ورامین در مراسم قدردانی تیم تکواندو گفت:

تجلیل از ورزشکاران افتخار آفرین وظیفه همه مسئولان است

۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۰۹:۴۳:۲۱
کد خبر: ۵۴۹۲۰۳
تجلیل از ورزشکاران افتخار آفرین  وظیفه همه مسئولان است
علی حیدریان گفت:تیم های فوتبال کاوه شهرداری و والیبال صالحین را هم تا کنون شهرداری ورامین حمایت کرده و افتخارمان اینست که اسم ورامین در دنیا توسط جوانان رشید آن پرآوازه شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران ،در پی قهرمانی تیم تکواندو شهرداری ورامین در مستبقات جام باشگاه های اسیا مراسمی به منظور قدردانی و تجلیل از بازیکنان و کارد فی به همت شهرداری ورامین برگزار شد.

شهردار ورامین در این مراسم گفت: سه قهرمانی لیگ برتر تکواندو کشور  و نائب قهرمانی در مدت چهارسال  به همت تیم تکواندو برای مردم ورامین  کسب شده است .

علی حیدریان افزود: تیم های فوتبال  کاوه شهرداری و والیبال صالحین  را هم تا کنون  شهرداری ورامین حمایت کرده و افتخارمان اینست که اسم ورامین در دنیا توسط جوانان رشید آن پرآوازه شده است.

وی با انتقاد از برخی تخریب ها گفت: برخی ها  تجلیل از ورزشکاران افتخار آفرین تکواندو را که باعث اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی در دنیا شده اند و همچنین افتتاح پایگاه بسیج متعلق به شهید کهندل را سیاسی تلقی می کنند؛ اگر با شهردار مشکل دارید چرا با جوانان مدال آفرین و غیور آنها تسویه می کنید.

وی افزود: می گویند الان موقع انتخابات است نباید  از این افتخار آفرینان تشکر و تقدیر نمود حال این سؤال مطرح است که گناه این جوانان که مدال آفرین شدند چیست که قهرمانی آنها مصادف با ایام انتخابات شده است

در پایان مراسم از کلیه بازیکنان تیم تکواندو شهرداری  و کادر فنی تجلیل شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز