در هفته‌ی سی و سوم لیگ دسته اول:

خیبر از مس طلا نساخت /توقف تلخ خیبر در برابر کویر نشینان

۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۱:۴۰:۴۷
کد خبر: ۵۴۹۲۷۱
خیبر از مس طلا نساخت /توقف تلخ خیبر در برابر کویر نشینان
در هفته‌ی سی و سوم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های خیبر خرم‌آباد در ورزشگاه تختی در برابر مس رفسنجان به تساوی رسید تا برای ماندن در لیگ یک کارش به اما واگربکشد .

 به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛در هفته‌ی سی و سوم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های خیبر خرم‌آباد در ورزشگاه تختی در برابر مس رفسنجان به تساوی رسید تا برای ماندن در لیگ یک کارش به اما واگربکشد .

در حضور بیش از 6هزار تماشاگر مشتاق لرستانی که برای حمایت از خیبر نماینده فوتبال لرستان به ورزشگاه تختی آمده بودند دو تیم خیبر ومس رفسنجان به مصاف هم رفتند .

خیبر که برای ماندن در لیگ یک باید در این بازی به سه امتیاز دست پیدا می کرد .

در غیلب سه بازیکن تاثیر گذار وموثر خود علی صدرا ،فرید امیری و حسین بهاروند به کصاف مس رفسنجان که با توجه به وضعیت خود در جدول رده بندی نه برای صعود ونه برای سقوط دغدغه ی نداشت قرار گرفت .

 در این دیدار خیبر که با توجه به حمایت هواداران خود با بازی سازمان یافته ومنسجم ودر نهایت انتحاری به سه امتیاز بازی ازاحتیاج مبرم داشت متاسفانه نتوانست به خواسته خود برسد واسیر بازی جوانمردانه وخوب مس رفسنجان شد .

در این دیدار خیبر که می توانست روی حرکات مهدی عبدی وهنر سر زنی مهدی یاراحمدی خیای حساب باز کند عملا با مهار این دو بازیکن تاثیر گذار وبازی بسیار خوب ودر گیرانه احسان پیر هادی ،نبیما دلاوری و قدرت سرزنی ودرگیری وبازی بسیار خوب وفیزیکی مهاجم بلند بالای خود آرمان رمضانی در کنار درخشش خیره کننده امیر مراد کلاری دروازبان خوب خود عملا خیبر را بای رسیدن یه پیروزی عذاب داداند .

خیبر در این دیدار در دقایق 25،62،75،و92توسط مسعود ستاری ،مهدی عبدی ،مهدی یلاراحمدی وفرزاد بهاری می توانست به گل برسئد که درخشش خیره کننده امیر کلاری وبی دقتی بازیکنان خیبر مانع بزرگی برای گلزنی این تیم بود ومس رفسنجان هم در چند مورد در دقایق 62و77توسط آرمان رمضانی و امیر خدامرادی می توانست به گل برسد که درخشش دروازبان مانع از گلزنی مسی ها شد .

در این دیدار مس با بازی بسته ودفاعی وزدن ضربات اول عملا خیبر را از رسیدن به گل محروم کرد .

تا خیبر برای ماندن در لیگ یک چشم به بازی سخت ونفسگیر در برابر مولتی میلیاردهای خونه به خونه بابل باشد .

 

با شروع مسابقه خیلی زود به گل رسید و در دقیقه 10 احمد جعفری با ضربه‌ای دقیق خیبر را پیش انداخت و شادی را به اردوی این تیم کشاند، اما این خوشحالی فقط سه دقیقه دوام داشت و احسان پیرهادی موفق شد در دقیقه 13 گل تساوی را وارد دروازه خیبر کند. بقیه لحظات این نیمه با برتری محسوس خیبر همراه بود، به خصوص حملات پیاپی بازیکنان این تیم در لحظات پایانی نیمه اول می‌توانست خیبر را به گل برساند که مدافعان پر تعداد مس مانع باز شدن دروازه تیمشان شد و نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

خیبر در دیدار رفت با نتیجه سنگین 6بر 1مغلوب شده بود ..

این بازی را وحید صالحی قضاوت کرد و کمک‌های وی در این رقابت محسن بابایی و حمید نادری بودند.

احمد عبدالخالقی داور چهارم این بازی بود و حبیب اله شیرازی نیز این بازی را نظارت کرد.

 

ترکیب بازیکنان خیبر (سفید): مهیار احمدخانی، فرزاد بهاری، احمد جعفری، مسعود ستاری، مهدی عبدی، امیر منصوریان، محسن طرحانی، محمد بیرانوند، وحید همراز، مهدی یاراحمدی، پویا  عالیخانی چگنی. سرمربی: داود حق‌دوست

 

مس رفسنجان (نارنجی): امیر مراد کلاری، محسن ورزکار، امیر خدامرادی، امیرحسین موسی زاده، محمدحسین حیدری، احسان پیر هادی، نیما دلاوری، علیرضا میرزا حسینی ( از دقیقه 55 محمد ابراهیم رضازاده)، آرمان رمضانی، علیرضا محمودی و حسین مقیمی. مربی: میشوکرستیچوویچ

خیبر خرم‌آباد با این تساوی و 34 امتیاز در جایگاه پانزدهم قرار گرفت.

سبزپوشان لرستان برای ماندن در لیگ دسته اول، در هفته پایانی روز دوشنبه 11 اردیبهشت در بابل به مصاف خونه به خونه مازندران خواهد رفت؛ این در حالی است که خیبر در دور رفت برابر این تیم به تساوی بدون گل دست یافته بود.

گزارش :محمود داودی نژاد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز