رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مطرح کرد

استفاده از دستاوردهای علمی نخبگان در کنفرانس بین المللی برنامه ریزی و مدیریت شهری

۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۰۹:۴۴:۴۲
کد خبر: ۵۴۹۲۷۲
استفاده از دستاوردهای علمی نخبگان در کنفرانس بین المللی برنامه ریزی و مدیریت شهری
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در کنفرانس بین المللی برنامه ریزی و مدیریت شهری از دستاوردهای علمی خبگان و متخصصان استفاده می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد به نقل از ستاد خبری کنفرانس برنامه ریزی و مدیریت شهری، محمدکمال سروی ها ظهر امروز در حاشیه مراسم افتتاحیه کنفرانس بین المللی برنامه ریزی و مدیریت شهری، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سه دهه اخیر، شهرنشینی در کشورمان سیر سعودی پیدا کرده است و مردم بیشتر به سمت زندگی در شهرها روی آورده اند.

وی افزود: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، 70 درصد جمعیت ایران در روستاها زندگی می کردند و فقط 30 درصد شهرنشین بودند اما در حال حاضر برعکس دوران انقلاب،  74 جمعت در شهرهای بزرگ مستقر شده اند.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: برقراری تعاملات اجتماعی و ایجاد الزامات زندگی شهرنشینی نیازمند استفاده از تجارب دیگران و تضارب آرا با متخصصان داخلی و خارجی است لذا باید همایش های ملی و بین المللی برگزار شود.

وی با بیان اینکه کنفرانس بین المللی برنامه ریزی و مدیریت شهری با هدف استفاده ظرفیت نخبگان و تجارب ارشمند برگزار شده است، ابراز داشت: بالغ بر 200 مقاله به این کنفرانس بین المللی ارائه شده است و برخی از آن ها هم در پنل های تخصصی توسط اساتید ملی و بین المللی حوزه مدیریت شهری ارائه می شود.

سروی ها ادامه داد: ارائه دستاوردهای علمی نخبگان و متخصصان در این کنفرانس بین المللی می تواند دستاورد ارزشمندی برای مشهد و مدیریت شهری خواهد بود.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد همچنین با اشاره به معرفی کلانشهر مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال 2017 میلادی گفت: رویداد «مشهد2017، پایتخت فرهنگ اسلامی» فرصت بسیار مناسبی است که باید از آن برای معرفی ظرفیت های این کلانشهر به جهان اسلام بهره برداری کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز