با حضور مسئولان استانی و شهری

کنفرانس بین‌المللی برنامه‌ریزی و مدیریت شهری در مشهد آغاز به کار کرد

۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۰۷:۲۴:۵۷
کد خبر: ۵۴۹۲۹۵
کنفرانس بین‌المللی برنامه‌ریزی و مدیریت شهری در مشهد آغاز به کار کرد
با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهری هشتمین کنفرانس بین‌المللی برنامه‌ریزی و مدیریت شهری در مشهد آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، امروز کنفرانس بین‌المللی برنامه‌ریزی و مدیریت شهری با حضور جمعی از مدیران استانی و شهری در محل دانشگاه فردوسی مشهد آغاز به کار کرد.

7 دورهٔ قبلی رویداد کنفرانس بین‌المللی برنامه‌ریزی و مدیریت به‌صورت ملی و در مشهد برگزار شده بود اما با توجه به اینکه در سال ۲۰۱۷ شهر مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام است این کنفرانس به صورت بین‌المللی انجام می‌شود.

کارگاه شهر هوشمند نیز با همکاری مترو پلیس در روز چهارم اردیبهشت‌ماه ۹۶ برگزار شده بود و هدف از برگزاری این همایش، هم‌اندیشی اساتید، نخبگان و مدیران حوزه‌های شهری و تبادل تجربیات است.

در این کنفرانس اساتید مطرح ملی و بین‌المللی همچون دکتر مهران مدنی استاد محیط‌زیست شهری دانشگاه آمریکایی بیروت، دکتر فرماست محقق شهر هوشمند و مشاور ارشد شهر هوشمند آمستردام، گبهارت استاد دانشگاه هایدلبرگ، پروفسور صدریا اندیشمند پژوهشگر مسایل فرهنگی، صرافی استاد برنامه ریزی شهری و منطقه ای دانشگاه شهید بهشتی، رضویان استاد گروه جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری دانشگاه تربیت مدرس، سعید رضا عاملی استاد گروه ارتباطات دانشکده علوم اجتماعی تهران و دکتر مجید فتحی از آلماننیز حضور خواهند داشت.

گفتنی است، در این مراسم علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی، محمد کمال سرویها رییس شورای اسلامی شهر مشهد رئیس دانشگاه فردوسی مشهد و جمعی دیگر از مدیران شهری و استانی حضور  حضور داشتند.

شایان ذکر است، این کنفرانس توسط شورای اسلامی شهر مشهد، شهرداری مشهد، مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر مشهد و دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز