سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان :

در برابر خیبر می توانستیم پیروز باشم /در برابر هیچ حریفی دست بسته نیستیم

۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۳:۳۰:۰۰
کد خبر: ۵۴۹۳۲۳
در برابر خیبر می توانستیم پیروز باشم /در برابر هیچ حریفی دست بسته نیستیم
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با اشاره به شایعاتی مبنی بر هماهنگی این تیم با تیم ‌های دیگر برای امتیازدهی اظهار کرد: این شایعات را تکذیب و رد می کنم؛ هیچ یک از بازی ها برای ما فرقی ندارد و با تمام قوا به دیدار حریفان می رویم.

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،میشو کرستیچوویچ سرمربی مس رفسنجان  پس از دیدار با خیبر خرم آباد گفت: در طول فصل امتیازات زیادی را به دلیل اشتباهات داوری از دست دادیم و بابت هیچ یک از بردهای تیم پاداشی دریافت نکردیم.

وی اظهار کرد: بسیاری از بازیکنان را به دلیل آسیب دیدگی در برابر تیم های مختلف در اختیار نداشتیم که این موضوع باعث از دست دادن امتیازات زیادی شد.

سرمربی کروات تیم فوتبال مس رفسنجان افزود: این تیم با زحمت و تلاش فراوان تشکیل شده است لذا تمام همت و تلاش خود را برای بقا در لیگ به کار گرفته ایم.

وی با اشاره به شایعاتی مبنی بر هماهنگی این تیم با تیم ‌های دیگر برای امتیازدهی اظهار کرد: این شایعات را تکذیب و رد می کنم؛ هیچ یک از بازی ها برای ما فرقی ندارد و با تمام قوا به دیدار حریفان می رویم.

در هفته سی و سوم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور(جام آزادگان) تیم فوتبال خیبر خرم آباد در یک دیدار خانگی مقابل مس رفسنجان با نتیجه مساوی متوقف شد.

خیبر تا قبل از این دیدار با ٣٣ امتیاز از ٣٣ بازی در رده پانزدهم و مس رفسنجان با ٣٩ امتیاز با همین تعداد بازی در رده یازدهم جدول 18 تیمی رقابت ها حضور داشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز