جناب دکتر روحانی! دوباره می آییم برای ایران برای اسلام...

۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۸:۵۱:۵۵
کد خبر: ۵۴۹۴۲۸
جناب دکتر روحانی! دوباره می آییم برای ایران برای اسلام...
به روحانی رای می دهیم چرا که ایشان دربستری از عقلانیت به دور از جنجال و هوچیگری درسایه ی تدبیر “مقام معظم رهبری” و بهره گیری از خرد جمعی”امید” را به مردم باز گرداند و کشتی توفان زده ی دولت را به ساحل آرامش رسانده است!

خبرگزاری برنالرستان -گروه سیاسی :سلام ها و درودها بر شمایان که کاروان تدبیر و خودآگاهی هستید‌!”دکترروحانی” را با عنوان “اصلاح طلب” و “اصولگرا” خطاب نکنیم او هنگامه ای پابه میدان گذاشت که کاراز “اصلاح “و “اصول” گذشته بود! روحانی را دلباخته ی نظامی بدانیم که پیش از او کسی آمدو همه ی بزنگاه هایش را تا مرز سقوط برد!”دکتر روحانی” دولتی تحویل گرفت که میراث دار همه ی ویرانی ها و تنها از آن یک “نام خالی” مانده بود!ملت ایران رشید شده است و می داند که چگونه “دکتراحمدی نژاد” توانست ازگرد راه برسد و برتمام داشته های دولت سی ساله ی “جمهوری اسلامی ایران” چوب حراج بزند!

“جمهوری اسلامی ایران” آرمانی است که دویست سال مردم ایران برای تحقق آن شعارداده اند و جنگیده اند و خون داده اند و زندان کشیده اند و تلاش کرده اند!

“دکتراحمدی نژاد” یا به تعبیر شیفتگان قدرتش”معجزه ی هزاره ی سوم” تاوان سهل انگاری همه ی ما بود! تاوان ساده گرفتن هایمان!تاوان بی توجهی به تاریخ!تاوان رای دادن های بی تامل مان! تاوان منفعت طلبی هایمان!تاوان خودخواهی زیاده خواهان! تاوان وحدت اصولگرایان برای حذف رقیب!!تاوان اختلافات درون گروهی اصلاح طلبان بود!دیگر تاریخ تکرارنمی شود! تکرارتاریخ خاص جامعه ی ناآگاه است! جامعه ی ایران به خودآگاهی رسیده است!

درست است که دستمان تنگ شده است!درست است که پول دردست مردم نیست! و روزگارمردم فرودست به سختی می گذرد!درست است که “رکود” سایه ی نحسش را بربازار گسترانیده است!

اما:

مردم می دانند که دکتر روحانی دولتی تحویل گرفت که :

بدهکارترین!بی انضباط ترین!متورم ترین!پراختلاس ترین!بی برنامه ترین! دولت تاریخ انقلاب بود و خالی ترین خزانه را داشت!!می دانیم که اگر اقدام دولت روحانی نبود باید امروز ملت ایران برای “قوت لایموت” خود مثل ملت ونزویلای رفیق مادرمرده! به جان هم می افتادند!

به روحانی رای می دهیم چرا که ایشان دربستری از عقلانیت به دور از جنجال و هوچیگری درسایه ی تدبیر “مقام معظم رهبری” و بهره گیری از خرد جمعی”امید” را به مردم باز گرداند و کشتی توفان زده ی دولت را به ساحل آرامش رسانده است!

دکترروحانی را تکرا می کنیم چرا که ایشان درپایان دوره ی نخست ریاست جمهوری عوام را فریب نداد و با پخش سیب زمینی به شعور ملت توهین نکرد و خودرا به شعورجمعی مردم سپرده است!

دکترروحانی را برمی گزینیم چرا که به “نظام” و “رهبری” و”مردم” بی حرمتی نکرد و پای از دایره ی عقلانیت بیرون ننهاد! سخنی نگفت که دستاویز بهانه جویان شود و کشوررا درمسیر عقلانیت هدایت کرده است.”جمهوری اسلامی ایران” بالنده درمسیر پیشرفت و معنویت درحرکت است و آنان که به ارکان این نظام بی حرمتی می کنند پیش روی ملت جایی نخواهند داشت!

“اصلاح طلبی” مشی “اعتدال” است و “اعتدال” شعار دکتر روحانی و نزدیکترین گزینه به حقیقت است.روح ملت ایران به شهادت تاریخ با اعتدال و میانه روی سازگاراست و تندروترین جریان ها در دریای آرام ملت ایران هضم شده اند و دیر یا زود “تندروها” اندک اندک از گردونه حذف خواهند شد!تاپاسخی آگاهانه به پرسش فرزندان خود داده باشیم دراین برش تاریخی یک باردیگر “دکتر روحانی” را تکرارمی کنیم!!”دوباره آمده‌ام برای ایران، برای اسلام و از همه ایرانیان می‌خواهم که دوباره بیایند برای ایران، برای اسلام ..‌”

آری جناب دکتر! ما نیز دوباره می آییم برای ایران برای اسلام…

نویسنده : علی گودرزیان-ع پایدار

 

نظر شما