زرگرپور:

نباید به خاطر رقابت های سیاسی و جناحی دستاوردهای دولت زیر سوال رود

۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۱:۰۸:۳۵
کد خبر: ۵۴۹۵۷۳
نباید به خاطر رقابت های سیاسی و جناحی دستاوردهای دولت زیر سوال رود
دکتر رسول زرگرپور اظهارداشت: نباید به خاطر رقابت های سیاسی و جناحی دستاوردهای دولت که همان دستاوردهای نظام است زیر سوال رود.

به گزارش برنا از اصفهان، دکتر رسول زرگرپور که به منظور افتتاح و بهره برداری از پروژه های شهرداری شهرضا به این شهرستان سفر کرده است در بدو ورود با حضور در گلستان شهدای همیشه جاوید این شهر، نسبت به مقام شامخ شهیدان سرافراز ادای احترام کرد و آستان مقدس امامزاده شاهرضا (ع) را زیارت نمود.

استاندار اصفهان در جلسه ی شورای اداری این شهرستان ضمن تبریک مبعث پیامبر اعظم اظهارداشت: امنیت و آرامش امروز کشور از برکت خون شهدا، صبوری خانواده های آنان و برکت امام زمان(عج) و رهبری مقام معظم رهبری و سیاست های دولت تدبیر و امید و اقدامات موثر نیروی های امنیتی و انتظامی است.

رسول زرگرپور در ادامه از مدیران شهرستان که علیرغم مشکلات و محدودیت ها اقدامات خوبی را در سطح شهرستان به انجام رساندند تقدیر کرد و اظهارامیدواری نمود که در سال جدید با گشایش هایی که صورت می گیرد، اقدامات موثری در شأن مردم بافرهنگ و با بلوغ سیاسی بالا، متدین و شهید پرور شهرضا به انجام برسانند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه شهرضا، شهر علم و دانش، شهر علما و فضلا و شهر هنر است، اظهارداشت: این شهرستان با سابقه ی فرهنگی بالا جایگاه ویژه ای را در استان دارد.

وی در ادامه به موضوع انتخابات اشاره کرد و اظهارداشت: امسال تنوع بالای انتخابات، تنوع مکانی و گستردگی اجرایی آن شرایط خاص و ویژه ای را رقم زده و سرنوشت مدیریت های محلی و کلان کشور رقم می خورد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه انتخابات شوراهای اسلامی شهر در ۱۰۷ شهر برگزار می شود، افزود: در این انتخابات ۵۷۱ نفر به رای مردم برای در دست گرفتن مدیریت های محلی انتخاب می شوند.

زرگرپور افزود: در انتخابات شوراهای اسلامی روستا نیز در حدود ۹۰۰ روستا، ۳ هزار و ۲۰۰ نفر انتخاب می شوند.

وی به بیان ۴ مشخصه ی اصلی انتخابات پرداخت و افزود: امنیت و آرامش، سلامت انتخابات، شکوه و ابهت انتخابات و وحدت بخشی و انسجام بخشی انتخابات از جمله مشخصه هایی است که باید محقق شود.

رسول زرگرپور به حضور سلایق و دیدگاه های مختلف در بین نامزدهای انتخابات اشاره کرد و افزود: این حضور نوید خوبی است که مردم بتوانند دیدگاه مورد نظر خود را انتخاب نمایند .

وی خاطر نشان کرد: بحث سلایق و دیدگاه های مختلف مطرح نیست بلکه همه ی قومیت ها و سلایق و دیدگاه های سیاسی برای اعتلای کشور قدم بر می دارند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه نباید دیدگاه های سیاسی و قومیتی به ابهت انتخابات خدشه وارد کند، تاکید کرد: همه باید در یک راستا و در جهت برگزاری این کار عظیم و بزرگ تلاش کنند.

وی افزود: هیئت های اجرایی و نظارت از معتمدین مردم هستند و به همین دلیل محلی برای اعراب باقی نمی ماند و همانطور که رهبر انقلاب اعلام نمودند همه باید مسیر قانونی و مر قانون را طی کنند.

زرگرپور یادآور شد: انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه با بکارگیری ۷۰ هزار نیروی اجرایی و ۱۵ هزار نیروی امنیتی در استان اصفهان برگزار می گردد.

استاندار اصفهان در ادامه به بیان عملکرد دولت در ۳.۵ سال گذشته پرداخت و اظهارداشت: در این مدت علیرغم محدودیت های مالی ۱۲ هزار و ۷۰۰ پروژه در بخش‌های عمرانی، خدماتی و سرمایه‌گذاری با اعتباری بالغ بر ۱۰۵ هزار میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسیده‌ است.

زرگرپور با بیان اینکه تعداد صندلی های سینما در استان طی این مدت ۲.۵ برابر افزایش یافته است، گفت: استقبال مردم از سینماها نیز ۷ برابر شده است.

وی افزود: از ابتدای تاسیس بیمارستان ها تا سال ۹۲، ۶ هزار تخت بیمارستانی در استان وجود داشت که با اجرای طرح تحول نظام سلامت این تعداد تخت های بیمارستانی به ۷ هزار و ۲۰۰ تخت رسید.

استاندار اصفهان اضافه کرد: در بخش گردشگری نیز میزان ورود گردشگران خارجی به استان ۴ برابر شده است و در این راستا تعداد تخت های اقامتی از ۱۲ هزار و ۵۰۰ تخت به ۲۰ هزار تخت رسیده است و ۳۹ هتل نیز در حال ساخت می باشد.

رسول زرگرپور به کاهش آلودگی هوای منطقه ی اصفهان با اجرای طرح کنترل کیفی هوای اصفهان اشاره کرد و افزود: تعداد روزهای هوای پاک نسبت به سال ۹۲، ۷ برابر شده است و تعداد روزهای هوای سالم نیز از ۷۶ روز به ۲۷۸ روز رسیده است.

وی به بیان عملکرد دولت در بخش اقتصادی پرداخت و اظهارداشت: اصفهان صنعتی ترین استان کشور است و ۱۰ درصد صنایع بزرگ و ۱۰ درصد کارگران در این استان مشغول فعالیت می باشند و به همین دلیل و همچنین مهاجرت پذیر بودن نرخ بیکاری در اصفهان ۱.۵ تا ۲ درصد بیشتر از کشور است.

زرگرپور با بیان اینکه دولت تورم ۴۵ درصدی را یک رقمی کرد، اظهارداشت: رشد اقتصادی به ۶ درصد رسیده است.

وی افزود:با اجرای طرح های حمایتی دولت از واحدهای صنعتی تا کنون در مجموع ۱۱۵۳ واحد کوچک ، متوسط و بزرگ بالغ بر ۱۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات دریافت نموده اند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه عده ای اقدامات دولت را نادیده می بینند و مسئولان را ناکارآمد می خوانند، گفت: بی انصافی در اوج خود است و نباید به خاطر رقابت های سیاسی و جناحی دستاوردهای دولت که همان دستاوردهای نظام است زیر سوال رود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز