استاندار مازندران خبر داد:

افزایش همکاری استان مازندران و ایسیکول قرقیزستان

۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۲:۱۰:۱۱
کد خبر: ۵۴۹۶۳۶
افزایش همکاری استان مازندران و ایسیکول قرقیزستان
استاندار مازندران در حاشیه سفر چینی بای تورسون بکوف رئیس پارلمان قرقیزستان از افزایش همکاری استان مازندران و ایسیکول قرقیزستان در آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از ساری؛ ربیع فلاح جلودار در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به سفر هیاتی از کشور قرقیزستان به مازندران اظهار داشت: با بازدیدها و ارتباطی که در کشور قرقیزستان وجود داشت هیاتی از این کشور به مازندران سفر کرد.

وی خاطرنشان کرد: آشنایی، همکاری و توسعه ارتباطات از جمله اهداف این سفر بوده و کشور قرقیزستان از جمله کشورهایی است که تعامل دیرینه‌ای با ایران داشت.

استاندار مازندران تصریح کرد: پیوند اقتصادی میان کشورهای اورآسیا برقرار است که جمهوری اسلامی ایران با توانمندی بسیاری که دارد می‌تواند نقش خوبی را در میان این کشورها داشته باشد.

فلاح با بیان اینکه مزیت‌های بسیاری در کشور ایران و استان مازندران وجود دارد، گفت: شباهت‌های بسیاری میان کشورهای قرقیزستان و ایران از نظر توانمندی وجود دارد و با توجه به تفاهمنامه استان مازندران با استان ایسیکول افزایش همکاری‌ها را شاهد خواهیم بود.

وی یادآور شد: شرکت‌های مازندران می‌توانند در زمینه تولید و صادرات به کشورهای اورآسیا نقش خوبی را ایفا کنند.

استاندار مازندران در پایان با اشاره به اینکه قرار نیست تفاهمنامه‌ای میان استانداری مازندران و رئیس پارلمان قرقیزستان امضا شود، گفت: رئیس پارلمان قرقیزستان از شرکت‌های کاله آمل و کشتارگاه صنعتی بندپی بابل بازدید می‌کنند و از ظرفیت‌های تولیدی این مراکز اقتصادی آشنا می‌شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز