فرماندار شهرستان خمین :

خدمات دولت یازدهم دربخش بهداشت و درمان تحول آفرین بود .

۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۳:۰۵:۰۴
کد خبر: ۵۴۹۷۰۳
خدمات دولت یازدهم دربخش بهداشت و درمان تحول آفرین بود .
فرماندار شهرستان خمین در همایش تجلیل از فعالین حوزه سلامت شهرستان اظهار داشت : خدمات دولت تدبیر و امید در بخش بهداشت و درمان تحول آفرین بود و سبب رضایتمندی عمومی شهروندان شد.

به گزارش خبرگزاری برنا مرکزی ؛بمناسبت هفته سلامت ، همایش تجلیل از فعالین حوزه سلامت شهرستان با حضور سید مهدی ساداتی فرماندار شهرستان خمین ، رئیس و معاونین دانشکده علوم پزشکی خمین ، تعدادی از مسوولان دستگاه های اجرایی و جمعی از فعالین حوزه سلامت در شهرستان در محل سالن اجتماعات مرکز بهداشت خمین برگزار شد .

در این همایش ابتدا سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی خمین اظهار داشت : شعار جهانی هفته سلامت، بیایید در مورد افسردگی حرف بزنیم و شعار ملی امسال، زندگی سالم با نشاط و امید است . دکتر جواد جواهری اظهارکرد: افسردگی یکی از اختلالات روحی و روانی است که جمعیت زیادی را درگیر خود کرده است و 300میلیون نفر در دنیا مبتلا به افسردگی هستند.

وی ادامه داد: شیوع افسردگی در زنان از مردها بیشتر است و در خاورمیانه بیماری های روحی و روانی به دلیل بحران های انسانی، نزاع، جنگ و آوارگی شیوع بیشتری دارد.

در ادامه فرماندار شهرستان خمین نیز اظهار داشت : کاهش دغدغه درمانی مردم از مهمترین دستاوردهای برنامه تحول سلامت بود که در دولت تدبیر و امید کلید خورد . وی اظهارکرد : عزم راسخ دولت تدبیر و امید برای توسعه شهرستان خمین و رفع محرومیت در همه زمینه ها به ویژه شاخص های بهداشتی و درمانی منجر به رضایتمندی شهروندان شده است.

سید مهدی ساداتی گفت: ارتقای دانشکده پرستاری خمین به دانشکده علوم پزشکی یکی از هدایای ارزشمند دولت یازدهم به مردم زادگاه امام راحل بود که سند ماندگارارزشمندی از تلاش دولت برای ارتقای شاخص های بهداشتی و درمانی مردم این خطه است.

وی افزود : با ارتقای بهداشت و درمان به دانشکده و تزریق اعتبارات ویژه، اکنون 87 درصد از نیازهای درمانی مردم این خطه در بیمارستان امام خمینی ( ره) تامین می شود و این مرکز درمانی بیماران شهرستان های اطراف را پوشش می دهد. 

وی اظهارکرد: دانشکده علوم پزشکی این شهرستان در جهت پیشگری، آموزش و درمان برنامه های مطلوبی در سال های اخیر اجرا کرده است.

در پایان این همایش نیز از تعداد یکصد فعال و متخصص عرصه سلامت  در شهرستان با اهدای لوح و هدایایی تقدیر شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز