مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی مطرح کرد:

هدف کمیته امداد از کمک به خانواده های زندانیان حفظ و تحکیم بنیان خانواده است

۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۳:۲۷:۱۹
کد خبر: ۵۴۹۷۳۷
هدف کمیته امداد از کمک به خانواده های زندانیان حفظ و تحکیم بنیان خانواده است
هدف اصلی کمیته امداد از کمک به خانواده های زندانیان حفظ و تحکیم بنیان خانواده است و طی سال گذشته ۸۳۶ خانواده زندانی از حمایت های کمیته امداد استان مرکزی بهره مند شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا مرکزی ؛ مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی در خصوص ضرورت توسعه همکاری‌ها برای رفع مشکلات زندانیان جرائم غیرعمد و فراهم کردن زمینه‌های آزادی آنان با مدیر کل زندان های استان مرکزی دیدار و گفت‌ و گو کرد.

قنبر موسی نژاد ، مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی در این دیدار با اشاره به اینکه زندانیان آبرومندی که مرتکب جرایم عمد نشده و دارای سابقه ارتکاب جرم و محکومیت کیفری نیستند و استطاعت پرداخت دیه یا جریمه نقدی را ندارند، از حمایت های کمیته امداد بهره مند هستند، گفت : هدف اصلی کمیته امداد از کمک به خانواده های زندانیان حفظ و تحکیم بنیان خانواده است و طی سال گذشته ۸۳۶ خانواده زندانی از حمایت های کمیته امداد استان مرکزی بهره مند شدند.

وی افزود : آزادی سرپرستان خانوار که به علت محکومیت مالی زندانی هستند موجب رفع بسیاری از مشکلات اجتماعی می‌شود و با آزادی یک زندانی که با جرائم غیرعمد دوران محکومیت خود را می‌گذراند می‌توان خانواده‌ای را از بسیاری معضلات و گرفتاری‌های ناشی از فقدان سرپرست خانوار نجات داد.

علی عباس فلاحتی مطلق، مدیر کل زندان های استان مرکزی ضمن تقدیر از همکاری خوب کمیته امداد با مجموعه زندان گفت : تفاهم نامه همکاری با کمیته امداد به امضای طرفین رسیده است و با تعاملات بیشتر از بروز آسیب ها در خانواده های زندانیان کاسته شده و شرایط بازگشت زندانیان با جرائم غیر عمد به خانواده فراهم می شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد : بازگشت سالم و توام با تغییرات مثبت رفتاری زندانیان به جامعه و خانواده می‌تواند در کاهش وقوع جرم و در نتیجه ارتقاء سلامت جامعه اثرگزار باشد که اجرای صحیح و هدفمند برنامه‌های فرهنگی و تربیتی در زندان‌ها اثرات مطلوبی به همراه داشته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز