فرماندار محلات:

حضور پرشور بانوان در جامعه زمینه رشد این قشر را فراهم می کند

۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۳:۳۳:۴۹
کد خبر: ۵۴۹۷۴۷
حضور پرشور بانوان در جامعه زمینه رشد این قشر را فراهم می کند
فرماندار شهرستان محلات گفت: زنان نیمی از جمعیت جامعه را تشکیل می دهند و حضور پرشور آنها در اجتماع زمینه رشد و ترقی این قشر را فراهم می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا مرکزی ؛ علی زینی وند در بازدید از سازمان مردم نهاد فرهنگی اجتماعی طلوع زندگی با اشاره به نقش مهم زنان در تعیین سرنوشت جامعه اظهار کرد: امروزه زنان نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می دهند و حضور پرشور و مشارکت فعالانه آنها در عرصه های مختلف زمینه رشد و بالندگی این قشر را فراهم می کند.

وی در ادامه تصریح کرد: باید نقش بانوان در سطح شهرستان محلات بسیار پررنگ تر از گذشته شود و این قشر می بایست با حضور گسترده تر در برنامه های گوناگون اجرایی در سطح شهر به عنوان یکی از بازوهای مهم اجرا کننده در کنار مسئولان شهرستان باشند که تحقق این امر در وهله اول نیازمند مشارکت بیشتر بانوان شهرستان در برنامه های مختلف است.

فرماندار شهرستان محلات در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان نقش مهم سازمان های مردم نهاد در جامعه خاطر نشان ساخت: حمایت از سازمان های مردم نهادی همچون موسسه فرهنگی اجتماعی طلوع زندگی و سایر سمن ها در دستور کار مسئولان شهرستان است و به طور قطع حمایت لازم از این سازمان ها به عمل خواهد آمد.

زینی وند گفت: سازمان های فوق باید با ارائه برنامه های متنوع و طرح ایده های خلاقانه جدید گام موثری در رشد سازمان های مردم نهاد بردارند و به سمت رشد و توسعه بیشتر در جامعه حرکت کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز