توسط اداره کل تعاون،کار ورفاه اجتماعی استان قزوین؛

۵ کارگاه کاهش آسیب های اجتماعی فضای مجازی برگزارشد

۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۶:۳۸:۴۴
کد خبر: ۵۴۹۹۱۱
اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان قزوین به منظور کاهش آسیب های اجتماعی در حوزه فضای مجازی اقدام به برگزاری 5کارگاه آموزشی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، به منظور فرهنگ سازی پنج کارگاه آموزشی در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی در حوزه فضای مجازی برای دانش آموزان در راستای تفاهم نامه وزارت کشور و معاونت رفاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دراستان قزوین برگزار شد.

آقا علیخانی مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین درخصوص این کارگاه ها بیان کرد: کارگاه های مذکور با استفاد از اساتید مجرب و پکیج های آموزشی حاوی سی دی و بروشور برگزار گردید و در هر کارگاه دو استاد در دوحوزه روانشناختی و فناوری و علمی در حوزه فضای مجازی تدریس نمودند تا دانش آموزان ضمن شناخت دقیق، استفاده درست و ایمن از فضای مجازی را آموزش ببینند.

وی اظهارکرد: این طرح با همکاری اداره کل آموزش و پرورش، معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان قزوین و نظارت امور اجتماعی و اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین برگزار گردید.

این مقام مسئول ادامه داد: با توجه به اینکه ارتباط از طریق فضای مجازی در سال های اخیر جایگاه قابل توجهی درجامعه پیدا کرده وشبکه های اجتماعی در ابعاد مختلف فردی،اجتماعی و حتی اقتصادی و سیاسی زندگی افراد راتحت تاثیر گذاشته است در این کارگاه ها ضمن تشریح وضعیت فضای مجازی و اینترنت در ایران از جمله آسیب و جرم، ویژگی های فضای سایبری، فرصت ها، مزایا، جنگ سایبری و راهکارهای مقابله با تهدیدات سایبری، دانش آموزان به استفاده صحیح و ایمن از فضای مجازی توصیه شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز